mediat sociale
Errësira përtej rrjetit
Dje në orën pesë e gjysmë u shua bota. Nuk u shua dielli, të cilin nuk e shikon më askush, por ndodhi më e keqja: u shuan mediat sociale.
Një avari, një komplot, një bllokim trafiku nga fansat e Enrico Letës, kush e di. Është fakt që kushdo u përpoq të hynte në to, hasi atë diskun e famshëm që rrotullohet bosh në ekran: imazhi modern i pakënaqësisë.
Mediat sociale na kthejnë në “minj të uritur”
Sipas një studimi të ri, njerëzit i ndjekin "pëlqimet" në platforma si Facebook dhe Instagram në të njëjtën mënyrë si minjtë ndjekin ushqimin. Përfundimi, edhe pse mund të duket qesharak, ka dalë nga një studim me mbi një milion postime në mediat sociale nga më shumë se 4 000 përdorues në nfaqe të ndryshme të mediave sociale. Studiuesit e Universitetit të Nju Jorkut zbuluan një korrelacion të drejtpërdrejtë midis asaj se sa shpesh njerëzit postojnë dhe sa shpesh marrin pëlqime.
Syrgjynosje dixhitale për Donald Trump
Google dhe Apple kanë nxjerrë Parler, një media sociale, nga shitja në dyqanet e tyre online. Facebook dhe Tuiter kanë vendosur bllokimin e Donad Trump, me arsyetimin se ai përfaqëson një rrezik të madh. Në Kongresin amerikan ka ethe të mëdha për të shkarkuar Presidentin që ka ende 13 ditë në detyrë me frikën se ai është i papërgjegjshëm.
Ajo që sondazhet nuk e thonë**
Zgjedhja e Trump si president i Shteteteve të Bashkura u cilësua si surprizë duke qenë se sondazhet parashikonin një humbje të tij. Megjithatë, atë që sondazhet nuk arritën të parashikonin, në fakt e kishin parashikuar big data.
“Fake News”, studimi: Me 400 mijë$ në vit, manipulon lehtësisht opinionin
400 mijë dollarë në një vit dhe operacioni i manpulimit të opinionit publik për një çështje të caktuar mund të realizohet thuajse 100% me sukses. Gazeta britanike “The Guardian” referon një sondazh dhe studim të një kompanie, “Trend Micro” sipas të cilit platformat sociale janë lehtësisht të përdorshme dhe se aksesorët e tyre promovues janë proporcionalisht të lidhur me shpenzimin e parave.
Mbajtja e një faqeje me përmbajtje aktive të pavërtetë, kushton 5000 dollarë në muaj, promovimi në rrjetet sociale vetëm 3000 dollarë në muaj.
"Likes" dhe "Followers", uniforma e re e suksesit
Brigitte Polemis është një artiste multikulturore, e cili ka lindur në Damask të Sirisë. Vitet e para jetoi në atdheun e nënës së saj në Poloni, pastaj u zhvendos në shtëpinë e babait të saj në Liban dhe pas shpërthimit të luftës u zhvendos në Greqi.
SHBA “ngre edhe murin dixhital”
Këshilli për Marrëdhëniet Amerikano-Islamike ka depozituar së fundmi ankesa ndaj doganës në SHBA pas disa rateve kur nëpunës të kësaj të fundit kanë kërkuar të dhëna që lidhen me profile në mediat sociale të qytetarëve amerikanë të besimit mysliman të cilët kthehen nga jashtë. Njësia e Doganës dhe Mbrojtjes së Kufijve ka shpallur kërkesat për të dhënat në fjalë përfshirë fjalëkalime celularësh dhe leximin e aplikacioneve që lidhen me mediat sociale të personave që hyjnë në SHBA.
Bana, Twitter dhe propaganda e shpëtimtarit Erdogan
"Në luftë viktima e parë është e vërteta"- ka thënë poeti tragjik Eskili. Edhe pse një nga klishetë më të mëdha të njerëzimit, ajo është një e vërtetë e verifikuar. 2400 vjet më pas asgjë nuk ka ndryshuar qëkurse kjo frazë u dëgjua për herë të parë. Me përjashtim të mjeteve që demagogët kanë në dispozicion për të çuar përpara propagandën e tyre.
Në shekullin e 21 arma më e fuqishme për të vrarë dikush të vërtetën janë mediat sociale, siç në shekullin e 20 ishte televizori, ndërsa më parë radio dhe gazeta.