gjuha shqipe
“Kurrikula dy gjuhësore në 14 shkolla të Tiranës ndikon te shqipja e dobët e fëmijëve”
Testet PISA, të cilat vlerësuan nxënësit 15-vjeçarë gjatë 2024, nxorën në pah mangësi në formimin shkencor, por edhe në lexim dhe gjuhë shqipe.
Në studion e MCN TV, Irida Xhura, mësuese e lëndës, tha se leksiku i shqipes te kjo moshë është tkurrur dhe dëmtuar për shkak të terrenit që ka fituar teknologjia dhe rrjetet sociale.
Historia: nga formë studimi, në mall!
Rrjetet sociale, për shqiptarët “Facebook”-u para së gjithash, janë bërë medium i pashmangshëm, jo vetëm për informimin e publikut të gjerë, por edhe për edukim dhe krijim të opinionit publik. Ndër temat e preferuara kohëve të fundit është edhe tema e lashtësisë dhe origjinës së gjuhës shqipe.
“Fëmijët nuk e pëlqejnë gjuhën shqipe, zgjedhin anglishten”
Gjuhëtarja Anila Omari thotë se ka nevojë për një reformim të metodikës së mësimdhënies së gjuhës shqipe, e cila sipas saj po lihet në hije nga anglishtja. Sipas Omarit, rolin më të madh në këtë drejtim duhet ta luajë shkolla.
Për përvetësimin e gjuhës standarde, është shkolla që ka rol kryesor.
Do një ndërmarrje nga të katër anët, shoqëria dhe shteti, por në radhë të parë merr synim te shkolla, probleme ka në lëndën e gjuhës, por edhe nga lëndët e tjera, dëgjohen shumë ankesa, që nuk arrijnë ta përvetësojnë mirë nxënësit.
Lëvdata(tradicionale) për shqipen
Në një intervistë për emisionin “Arnautistan”, gjuhëtari Xhevat Lloshi, ndër të tjera cilësoi se:
Bogdani është shembulli më i mirë i kapërcimit nga shqipja e mesjetës, te shqipja e re. Ne kemi sot këtë gjuhë shqipe të kulturuar, të zhdërvjellët, të aftë për të përkthyer shkencë, filozofi, sepse ka ndjekur trajtat e kulturës evropiane. Lëvdata më e madhe për shqipen sot është se është gjuhë e kulturës evropiane dhe kjo nis me Pjetër Bogdanin
Një tjetër pakicë e zhurmshme? Fëmijët "i shkruajnë" Veliajt: Ka shumë trafik në Tiranë!
Më 20 mars të vitit 2018, Erion Veliajt I është dërguar një letër nga nxënës të klasës së 4-t A të shkollës “Gjergj Fishta”. Përmes saj, nxënësit ankohen për trafikun e madh në Unazën e Re të “qytetit tonë” dhe i bëjnë një sugjerim që të vendoset një polic dhe një semafor.
Letra është në fakt një improvizim me natyrë didaktike i përfshirë në tekstin e lëndës “Gjuha Shqipe” e klasës së 4-të të shkollave fillore, faqja 38 dhe ajo synon të udhëzojë fëmijët për hartimin e një letre zyrtare.
Gjuha standarde shqipe dhe dialektet e shqipes sot
A mund t’i caktohen kufij hapësinorë gjuhës?
Shën Kozmai i Kolkondasit nuk e mallkoi gjuhën shqipe!
Tekstet e gjuhës shqipe në shkolla, koha për rishikim
Nevojë për një Këshill Kombëtar për gjuhën shqipe
Pse futja e gjuhës shqipe në Universitet nuk është zgjidhja
Shqetësimi se formimi gjuhësor i brezit të ri nuk është në nivelin e duhur është i drejtë dhe përpjekja për ta zgjidhur e lavdërueshme. Po futja e mësimit të gjuhës amtare në universitete nuk është zgjidhja.
Mësimi i gjuhës amtare është objekt dhe detyrë ekskluzive e arsimit parauniversitar. Janë këshilltarë të këqij ata që kërkojnë ta spostojnë problemin në arsimin universitar. Është provuar edhe nga të tjerë, po nuk kanë pasur sukses dhe kjo është e kuptueshme, nuk mundet arsimi universitar të bëjë atë që është detyrë e arsimit parauniversitar.