Plani ambicioz për "Unazën Ballkanike"
Plani është ambicioz, dikush do të thoshte vizionar. Megjithatë, në sesionin katër-ditor të Selanikut, kryeministrat Alexis Tsipras, Bojko Borisov i Bullgarisë, Viorica Dandilla e Rumanisë dhe Presidenti serb Aleksandar Vuçiç, u duken të vendosur për të ecur përpara. Mjafton të sigurojnë paratë.
Është "Unaza Ballkanike" që do të lidhë hekurudhat dhe autostradat, e këtyre vendeve nga Egjeu deri në Detin e Zi dhe në Adriatik dhe do të ndryshojë peizazhin e transportit dhe lëvizjen e mallrave dhe njerëzve në dobi të ekonomive të popujve të rajonit.
Në këtë kontekst, portet e Selanikut, Kavallës, Aleksandropolis, atyre të Bullgarisë në Burgas dhe Varna do të lidhen me hekurudhë. Në të njëjtën kohë, boshti hekurudhor Selanik-Shkup-Beograd-Budapest po përmirësohet, ndërsa do të diskutohet ndërtimi i një linje moderne hekurudhore që lidh Serbinë dhe Rumaninë.
Trafiku ndërkombëtar në kanalin e Bosforit ishte dhe mbetet "makth" me orë të gjata dhe tarifat të larta të tranzitit. Në perëndim, nga porti i Selanikut deri në përmirësimin e rrjetit ekzistues hekurudhor që lidh Egjeun dhe Mesdheun me tregjet e Evropës Qendrore nëpërmjet Beogradit, Budapestit, Mynihut dhe porteve të Adriatikut të Veriut, pritet transportim më i shpejtë i mallrave nga Lindja në Evropën Qendrore dhe Veriore.
Presidenti serb Aleksandar Voutsis theksoi në Selanik nevojën për të ndërtuar autostradën ndërkombëtare që do të lidhë Beogradin (pra aksin 10 i Selanikut) me Rumaninë dhe Austrinë në mënyrë që të krijojë "Egnatian Alpine" për transferimin produkteve nga Vjena në tregjet e Kaukazit.
Me këtë projekt në veriun e Ballkanit formohet rruga "unaza e Ballkanit", brenda së cilës do të ketë autostrada më të vogla me specifikime moderne të ndërlidhura, por edhe me autostradën Egnatia në Greqi, atë të "Alpeve" dhe natyrisht Aleksandropolis- plazh dhe Rousse, në kufirin rumun-bullgar.
Fondet nga Bashkimi Evropian tashmë janë duke u lëvruar për ndërtimin ose riparimin e rrjeteve të autostradave dhe hekurudhave, para po investohen edhe nga Rusia dhe Turqia, ndërsa Kina është gjithashtu në lojë duke investuar në infrastrukturën moderne për tranzitin dhe ruajtjen e miliona kontejnerëve në Evropë përmes rrugëve më të shkurtra përmes porteve greke.
Add new comment