Infrastruktura
Projekti/Kontrolle me një pikë kufitare mes Serbisë, Rumanisë, Kroacisë, Hungarisë dhe Bullgarisë
Serbia ka njoftuar këto ditë hapjen në 18 gusht të autostradës Obrenovac-Çaçak, 103 km që është pjesë e krahut lindor të korridorit 10. Mediat serbe citojnë zv.kryeministren Zorana Mihajloviç sipas së cilës vitin që vjen Serbia nis ndërtimin edhe të pesë autostradave të tjera,
Në dhjetor përfundon seksioni 120 km, Surçin-Obrenovac, pjesë e korridorit 11,ndërkohë që në proces tenderimi janë segmentet, Beogadi i Ri-Surçin dhe përfundojnë brenda vitit 2020 të gjitha seksionet që lidhin vendin me Bullgarinë.
Shqipëria, pa infrastrukturë për makinat elektrike
Ndonëse automjetet shpesh kritikohen apo akuzohen nga shumë aktorë të ndryshëm për ndotjen e mjedisit, Shqipëria ende është tepër larg për të futur në përdorim makina me ndotje zero. Vetëm për vitin 2018 në vendin tonë janë futur në qarkullim vetëm 152 makina elektrike. Kjo është një shifër relativisht tepër e ulët krahasuar me totalin e mjeteve që vetëm për vitin e kaluar, 595 mijë makina. Edhe pse mund të konsiderohen si e ardhmja e transportit, mungesa e infrastrukturës penalizon ndjeshëm përhapjen e tyre.
Mosfinancimi nga bankat kompromenton projektin "1 miliardë për rindërtim"
Pas dy projekteve të mëdha në infrastrukturën shqiptare, qeveria në fillim të këtij viti ka propozuar ndërtimin e autostradës Thumanë - Fushë-Krujë - Kashar, si pjesë e e programit kombëtar “1 miliard për rindërtim”. Autostrada Thumanë - Fushë-Krujë - Kashar, pjesë e korridorit blu, lidh veriun e Shqipërisë dhe Kosovën me aeroportin “Nënë Tereza” dhe portin e Durrësit, me një gjatësi prej 21 kilometrash. Por investimi ka ngecur në procesin e garancisë së kredisë, për të cilën duket se ka një hezitim nga bankat në vend.
Për një histori që duhet pajisur me emrat e protagonistëve
Mënyra si nderojmë të huajt, sidomos mënyra zyrtare, flet më mirë se çdo gjë tjetër për mikpritjen dhe mirënjohjen tonë. Virtyte të cilat shpesh ia poshtëshënojmë lavdisë sonë të imagjinuar, por që në fakt nuk duket se u përmbahemi edhe aq shumë.
Shkas për të sjellë në vëmendje këtë temë ishte një intervistë e inxhinierit të njohur, Emin Musliu në emisionin “Dosja E” në Tv Scan, i cili flet për historikun e hidrocentraleve në Shqipëri.
Pasi flet për HEC-in e parë që është ai i Selitës, Musliu ndër të tjera thotë:
LSI kërkon që fondet e rrugëve të mos shpërndahen me Fondin Shqiptar të Zhvillimit. Vërejtje: A e auditon KLSH-ja këtë të fundit?
Një debat tjetër që pasqyron rivalitetin mes PS-së dhe LSI-së në qevrisjen e vendit është zhvilluar sot në Komisionin Parlamentar të Veprimtarive Prodhuese.
Në prezantimin e buxhetit, ministri i Transportit dhe Infrastrukturës, Sokol Dervishaj, ka folur për rritjel të tij, por ka vënë në dukje se vetëm 9% do të përdoret për rrugë të reja.
Zgjedhjet 2017, PS: Votimi elektronik, i pamundur. Projekt pilot për numërimin elektronik. Dakord për identifikimin biometrik
Partia Socialiste deklaron se për zgjedhjet parlamentare të vitit 2017 votimi elektronik është i pamundur. Gjatë një tryeze të organizuar për reformën zgjedhore, bashkëkryetari socialist i Komisionit të Posaçëm Parlamentar për këtë reformë, Taulant Balla, sqaroi arsyet se përse kërkesa e PD-së nuk mund të realizohet:
“Duhet të kemi parasysh se kjo kërkon një infrastrukturë shumë të mirë teknike, të shtrirë në 5500 qendra votimi dhe më pas në 89 KZAZ.
Peripeci për të shkuar dhe për të pushuar në Durrës
Si çdo vit, u nisëm nga Amerika për të kaluar pushimet në plazhin e Durrësit, ku kemi blerë një apartament në katin e sipërm të një pallati, i cili ka një verandë të madhe ku ndien freskinë dhe aromën e detit si dhe sheh pamjen e bukur të tij. Nga Amerika, me më pak shpenzime, mund t'i kalosh pushimet në zonën e Karaibeve, apo në vetë Amerikën, ku ka plazhe të mrekullueshme e plot aktivitete zbavitës, por ne nostalgjinë e kemi për vendin dhe njerëzit tanë.
TAP/Shqipëria, një “lojtare” e rëndësishme
Flet Ian Bradshaw, drejtori menaxhues i gazsjellësit Trans Adriatic Pipeline (TAP)
Vetëm disa vite më parë (pavarësisht të gjitha përpjekjeve) ishte pothuajse e pamundur për Shqipërinë që të mendonte se do të bëhej pjesë e një projekti gjigant të këtij lloji, me një rëndësi kaq të madhe gjeopolitike dhe ekonomike. Nisur nga perspektiva juaj, si mund ta ndryshojë TAP-i pozicionin e Shqipërisë në rajon?