Ndalimi i Imamit dhe njeriu i ri

Më shumë se 20 vjet nga rënia e regjimit komunist, njeriu i ri i sendërtuar përgjatë gjysëm shekulli (në kudhrën e marksizëm leninizmit, siç ishte shablloni) vijon ende, jo thjesht të ketë zërin e tij, por në shumë raste të përkufizojë zhvillimet e sotme. Kjo vihet re gjithandej ku buis mospranimi i demokracisë, i lirisë dhe të drejtave njerëzore, mungesa e thellë për respektin e dinjitetit të njeriut e deri tek vetë jeta. Në shumë raste ka madje moskuptim të sistemit dhe sjelljet duken thjesht dhe vetëm zgjatime të kohës së shkuar.
Rastet do të donin rreshta kilometrikë, por një nga tipiket është ai dy ditëve më parë në gjykatën e Tiranës. Një gjyqtar ka vendosur të mos lejojë të hyjë në një xhami imamin e saj Lulzim Plloçi. Gjyqtari thotë se “Lulzim Plloçi nuk lejohet të hyjë në xhaminë tek medreseja por mund ti kryejë ritet fetare në një prej xhamive të tjera, nga të cilat Tirana ka plot”.
Ka disa kohë që në shtyp është raportuar se komuniteti mysliman ka larguar nga xhamija e medresesë imamin Plloçi dhe ka emëruar atje dikë tjetër. Besimtarët nuk pranojnë imamin e ri që u ka çuar komuniteti dhe gjatë kohës së faljeve i kërkojnë ish imamit Plloçi t’i drejtojë ai. Komuniteti mysliman ka kallëzuar në polici ish imamin. Ky është thirrur në polici, madje disa herë, nga zyra e antiterrorit e cila i ka kërkuar që të largohet në një kohë që ish imami nuk ka penguar imamin e emëruar rishtaz. Besimtarët nuk pranojnë imamin e ri t’i drejtojë ai në ritet fetare. Policia pa vendim gjykate thërret dikë, një figurë të fesë, dhe i kërkon që të largohet nga drejtimi i besimtarëve, sipas imamit edhe duke e fyer gjatë bisedave apo treguar se çfarë të veshë dhe çafrë jo.
Pa u zgjatur edhe vendimi i gjykatës ka ardhur. Gjykata e ndalon imamin të shkojë në xhami. Gjyqtari ka marrë atributet e parlamentit dhe ka shkruar një ligj të ri, në fakt një paragraf të ri të kushtetutës së vendit, atë të lirisë së besimit dhe të shprehjes së besimit. Gjithashtu gjyqtari, duke u kthyer në parlament ka rrëzuar njohjen që Shqipëria i ka bërë kartës së të drejtave të njeriut. Veç kësaj gjyqtari ka vendosur se cili është roli i shtetit në rregullimin e çështjeve të besimit. Ai ka përkufizuar kështu edhe se çfarë është laiciteti ose ekziston ai apo jo. Zgjedhja e imamit në një xhami ose zgjedhja e njeriut që do t’i prijë besimtarët në kryerjen e riteve fetare është një çështje shumë e rëndësishme në besimin islam. Imami dhe besimtarët gjatë riteve funksionojnë si një trup.
Që prej vitit 1944 e deri në vitin në vitin 1967 shteti komunist i asaj kohe e pa fenë si armik dhe në kisha e xhami ajri i rëndë i frymës së tij largoi imamë, priftërinj, meshtarë, djakonë e çfarëdo lloj shërbyesi tjetër dhe emëroi të tjerë. Ishte shteti komunist, kreu i doktrinës dhe kreu institucioneve fetare. Në atë kohë shteti komunist madje edhe kërkoi ta ndante kishën katolike nga Vatikani, të themelonte një kishë katolike shqiptare. Kjo frymë vijon dhe u shfaq në vendimin e gjyqtarit që urdhëroi mosfutjen në xhami të imamit. Mbi imamin nuk ka asnjë akuzë për dhunë, nuk ka akuzë penale për asgjë, madje komuniteti mysliman e ka në dispozion si kuadër, siç i quan ai me gjuhën e vet. Gjykatat shqiptare në tërësi edhe nuk kuptojnë se çfarë janë liritë fetare edhe vuajnë të menduarit me partishmërinë proletare të njeriut të ri. Liritë fetare janë të liri dhe të drejta themelore dhe janë të shenjta për çdo vend laik. Demokracia liberale i mbron ato me shumë forcë dhe ato prevalojnë mbi shumëçka. Rreth dy vite më parë një gjykatë në Nju Xhersi thirri për dëshmitar një myfti gjatë një çështjeje ku diskutohej grindja mes dy bashkëshortëve myslimanëve. Gjykata duke iu referuar amandamentit të parë të kushtetutës amerikane për lirinë e shprehjes, edhe atë të besimit, mori vendimin duke marrë parasysh se çfarë thoshte besimi islam mbi atë çështje. Gjyqtari Mark Martin i Gjykatës Supreme të Karolinës së Veriut refuzoi të dënojë Talaag Elbayomy, një i ri mysliman që kishte rrahur një ateist, Ernie Perce, teksa ky po ecte në rrugë i veshur si një zombi i profetit Muhamed. Gjyqtari tha se Talaag Elbayomy ishte i detyruar ta bëntë këtë për shkak të besimit të tij dhe se Ernie Perce nuk duhet të provokojë dhe fyejë fenë e askujt pavarësisht se është ateist. Ky nuk është një shembull për të thënë i padituri bëri mirë që qëllloi, por për të thënë se gjykatat e quajnë aq të shenjtë lirinë fetare sa ajo prevalon mbi shumëçka përndryshe gjyqtari do e dënonte.
Raste të tilla ka shumë, por rasti më i fuqishëm ëshët ai i gjykuar nga Gjykata Supreme e SHBA-ve më shumë se një vit më parë. Ishte çështja Snyder vs Phelps, në të cilën babai i një marinsi të vrarë në luftë Mathew Phelps kishte paditur kishën lokale në Westboro të Maryland-it. Pastori i kishës kishte mbledhur grigjën e krishterë dhe familjarë të tij dhe ditën e varrimit të marinsit protestoi me pankarta kundër homoseksualitetit. Pastori dhe grigja mbanin parulla ku thuhej “Amerika po bëhet gay”, “Zoti po jep dënimin e tij për ushtarët tanë”, “Falemnderit Zot për mësimin që po na jep” etj etj. Thirrjet e pastorit dhe grigjës bëheshin gjatë funeralit dhe ngjitur me kortezhin duke i terrorizuar familjarët e marinsit të ndjerë. Pastori e ndërmori këtë hap ndaj qëndrimeve të presidentit Obama që i lejoi homoseksualët të shërbenin në ushtri. Të gjitha gjykatat vendosën pro kishës dhe çështja mbërriti në Gjykatën Supreme. Gjykata Supreme vendosi 8 me 1 në favor të kishës duke u shprehur se liritë fetare janë mbi gjithçka. Kisha, tha gjykata, ka të drejtë të ketë zërin e saj dhe kjo do të respektohet. Besimtarët po veprojnë në përputhje me atë që iu thotë besimi i tyre. Votuan pro në gjykatë katër anëtarë liberalë dhe katër anëtarë konservatorë. Pra ishte një qëndrim parimor për liritë fetare.
Kushtetuta jonë parashikon po atë që parashikon kushtetuta e SHBA-ve për liritë fetare siç në fakt bëjnë edhe karta e të drejtave të njeriut por edhe kushtetutat e të gjitha vendeve demokratike. Në Gjykatën e Tiranës veprohet sikur jemi në republikën e 11 janarit të vitit 1945. Gjyqtari nuk do t’ia dijë se çfarë është një besimtar, çfarë është liria fetare dhe çfarë është një imam, prift apo shërbestar tjetër. Ai e mendon fenë si një gjë që e di shteti.
Veç kësaj gjykata në Shqipëri vendos nëse mund të hysh ose jo në xhami apo kishë. Kjo është e tmerrshme. Tani gjykata mund të vendosë edhe nëse mund të mbash agjërim apo të ngjyrosësh vezët për pashkë. Fakti që komuniteti mysliman bën marrëzira dhe heq e vë imamë sipas “tablosë sinoptike” që i shfaqet apo sipas mënyrës që ai e sheh këtë nuk është argument për gjykatën. Për gjykatën argument është kushtetuta, konventat e të drejatve të njeriut dhe ligji.
Kisha ortodokse autoqefale e Shqipërisë ka rreth njëzet vjet që nuk e heq drejtuesin e një kishe në Elbasan, At Nikolla Markun. At Nikolla Marku mendon se kisha që ai drejton është kisha e vërtetë autoqefale dhe besimtarët e kësaj kishe ndjekin atë. Ai dhe besimtarët nuk ndjekin atë që i thotë kisha ortodokse autoqefale shqiptare që drejtohet nga hirësia e tij Janullatos, përkundrazi i kritikon ata për të shitur, për devijim, të pafe etj, etj. Mos duhet gjykata e Tiranës të nxjerrë një urdhër që At Nikolla Marku, një shërbestar i dashur dhe shumë i respektuar në Elbasan të largohet dhe të mos futet në kishë si imami Lulzim Plloçi. Do ishte marrëzi, do ishte diktim i shtetit se kë duhet të kenë besmtarët për drejtues të grigjës së tyre.
Në vitin 1800, pas zgjedhjeve presidenciale në SHBA u zhvillua një debat shumë i ashpër mbi presidentin pasi rezultati ishtë shumë i ngushtë. Presidenti në detyrë John Adams kishte kritikuar kandidatin rival Thomas Jefferson (dy prej themeluesve të kushtetutës amerikane dhe dy prej etërve të atij kombi) se ai ishte shumë secularist dhe do të ndërhynte në çështjet fetare. Thomas Jefferson i shkruan një letër një grupi besimtarësh të trembur nga fjalët e presidentit Adams. Ajo letër ( Danbury Letter) është që prej asaj kohe simboli i laicitetit dhe si e tillë studiohet, është simboli i kufirit mes shtetit dhe fesë. Në atë letër Jefferson thotë: “do të ngre një mur të padepërtueshëm ndarës mes shtetit dhe fesë, shteti nuk do përzihet aspak në çështjet e fesë”.
Kjo më pas u mishërua në amandamentin e parë. Këtë gjë e kanë të mishëruar të gjitha kushtetuat në perëndim. Nuk ka gjyqtar në botë sot të ndalojë hyrjen e një njeriu, e jo më një kleriku, një kishë apo xhami e sinagogë, nuk ka gjykatë sot t’i tregojë besimtarit apo kujtdo se ku mund të zhvillojë ritet fetare.
Në Shqipëri debatet mbi liritë fetare janë të paqena edhe për faktin që njeriu i ri përkufizon termat e debatit por ndoshta edhe termat e lirive fetare. Shoqatat e të drejtave të njeriut si komiteti shqiptar i Helsinkit apo grupe të tjera nuk duhet të kujdesen vetëm për tagjinë që marrin dhe çështjet që të çojnë tek tagjia.
Comments
Lexoni gjëra që normalisht
<p>Lexoni gjëra që normalisht nuk dihen nga jeta e Muhametit, profetit musliman dhe vraponi më pas,pas fesë së tij - se ka qenë njeri i dërguar nga zoti ai:</p><p><strong>Jeta private e Muhametit</strong>…<br />Pjese nga 2000 shkrime te seleksionuara te dijetarit arab <strong>Al Bukhari</strong><br />.pubblicata da COSMOPOLITAN – ALBANIA il giorno martedì 23 agosto 2011 alle ore 6.20<br />Marre nga libri i New York Center for Albanian Studies & Research</p><p>“Islami & Perendimi” nga Elko & Dr. Kostantini</p><p>Profeti Muhamet kishte adoptuar per djale te tij, nje kristian te quajtur Zayd. Zaydin e martoi me nje vajze te bukur, Zaynab bin Jahsh. Sipas historianit Maxim Rondison, Muhameti shkoi nje dite tek dhoma e çiftit, trokiti dhe nusia gjysme e zhveshur i tha hyr.[1]</p><p>Muhameti kur e pa i tha: Bekuar qofte Allahu qe i nderon zemrën burrit.[2] Çifti me von u nda dhe Muhameti u martua me nusen e djalit, 35 vjeçe. Qe te mos kritikohej nga komuniteti i tij, Kur’ani shkruan ( Sura 33 – 38 ) se Muhameti mund te beje diçka nqs ja ka dhënë Allahu.</p><p>Nje nga grate e Muhametit, Aisha thote se – Zaynab me konkuronte edhe mua per nga bukuria dhe dashuria.[3] Naser Al Kindi shkruan se Muhameti kur ishte i ri, qe pasionet jane te forta, kishte mangesi ne sex, sepse i qendroi besnik gruas se pare per 15 vjet. Me pas te 12 martesat ishin me shume politike.</p><p>Muhameti bente sex me vajzen e xhaxhait dhe te tezes, thote Naser.[4] Hafsaja gruaja e Muhametit e gjeti nje here ate ne krevat me nje grua tjeter. Hafsa thiri gruan tjeter te Muhametit Aishen dhe u zune me Profetin. Profeti i qetesoi duke thene, se premton qe do ta marre per grua.[5]</p><p>Ne Kuran sura 66-1-5 tregohet rasti i Aishes dhe Hafsase me profetin. Grate qe ishin martuar me Muhametin ishin ne shtepi diçka me pak se nje sherbetore. I gatuanin ushqim dhe i pergjigjeshin kerkesave te tij seksuale. Per nje perendimor ose kristian, atehere e tani, ne pergjithesi keto ishin te pa aprovueshme.</p><p>S u n a h, shembuj te thene ose veprime ne prezence te Muhametit dhe te aprovuara ne heshtje, te mireqena, jane mbledhur me vone. Sot lind pyetja mbi moralin e tij si model tek myslimanet. Ato jane volume te tera, jo te futura ne Kur’an. Sot kanë statusin e tyre dhe shpesh jane burim per ligjet Sharia dhe per praktiken Islame.</p><p>Muhamet Nasir ul-Deen Al-Albani thote se eshte e pa mundur te kuptohet Kur’ani pa interpretimin e S u n a h.[6] Vael Hallaq studjues dhe autor, thote se myslimanet duhet ti binden Muhametit sipas Kur’anit dhe jo Sunah. Akademiket perndimore kane perpunuar shume teori per influencen e Sunah tek Islami, por vete Islami as qe nuk i ka ndjere se çfare thuhet per te.</p><p>Disa studjues fondamentaliste myslimane duan ta vene Sunah ne Kur’an por pa rezultat. Studiuesi Mysliman Abu Abdir Rahman thote se eshte shejtani ai qe i shtin disa myslimane per te bere te shenjta Sunah. Sunah eshte rruga e lajmesit te Allahut, eshte diçka qe anashkalohet, lihet anash, braktiset.</p><p>Por Ahmet von Dofer ne librin “Ulum al Kuran” faqe 18-19 thote se Sunah eshte prej Allahut, e thene pas Kuranit, mbasi ka disa menyra, forma frymezimi.</p><p>H a d i t h eshte diçka e thene ose veprim i kryer nga Muhameti. Shume heret jane mbledhe 6 koleksione me Hadith qe perdoren dhe sot. Po japim disa autore :</p><p>Muhamet ibn Ismail al Bukhari, Imam, ose Sahih Bukhari, jetoi 810-870.<br />Myslim ibn al Hajaj al Qushayri, ose Sahih Myslim, 821-875<br />Suna Sijistani ose Abu Daut al Sijistani,—888<br />Muhamet ibn Majah, 896<br />Abi Eesa Muhamet al Trimidhi, 824-893<br />Ahmet Shuaip Nasai, – 915</p><p>Nga keta jane mare burimet per sa me poshte. Dijetaret myslimane bejne kete klasifikim :</p><p>Sahih = te degjuara<br />Hasam = te mira dhe te aprovuara<br />Meudu = te harruara<br />Daif = me themel te dobeta</p><p>Librat e Sahih Al Bukhari jane burrim i sigurte dhe me me autoritet midis myslimaneve. Dr. Muhamet M. Khan ne Universitetin Islamik te Medias thote : Shume dijetare fetare jane munduar te gjejne gabime ne koleksionin e Al Bukharit, por pa sukses. Prandaj libri me autentik pas Kuranit jane librat e Sahih Al Bukharit. Ai nga 300 mije, ka seleksionuar rreth 2000 prej tyre. Po japim disa :</p><p>Aishja gruaja e Muhametit tregon : Kontrata e marteses sime me Profetin u shkrua kur isha 6 vjece. Nena ime Umm Ruman erdhi tek une qe isha duke notuar, bere banjo, me disa shoqe. Ajo me thiri dhe une shkova pa ditur pse me thiri. Me kapi per dore tek dera e shtepise, me shplau dhe u futem brenda. Atje ishin disa gra qe me thane: Fat te mbarë, Allahu te ka beukuar me nje fat. Mbas tre vjeteve, kur mbusha 9 vjeçe, u realizua martesa me Muhametin, qe ishte mbi 50 vjeç.</p><p>Naser thote se kjo martese u be per qellime politike. Aisha qendroi 9 vjet e martuar deri sa Profeti vdiq. Ky nuk ishte privilegj per Muhametin. Ne ate kohe martesa e vajzave behej sa i fillonin menstruacionet. Keto ishin jo disa raste, prandaj Kurani rekomandon qe burri duhet te prese 3 muaj per ndarjen e gruas, me qellim qe te jete i sigurte, qe nuk eshte shtatzane. Po keshtu duhet vepruar per rastet kur akoma nuk i kane filluar menstruacionet ( sura 65-4 ).</p><p>Ne imitim te Muhametit, Ayotalleh Khomeni, 28 vjeç u martua me vajze 10 vjeçare. Ajo ishte shtatzane por deshtoi. Ai u martua prape me nje vajze pa i filluar periodat, duke thene se mire eshte qe femra ta shohe gjakun e pare tek burri.</p><p>Zakoni vazhdon edhe sot. Ne revisten FATWA n.r 12552, nje burre shkruan per te kerkuar leje te martohet me nje vajze te vogel, duke menduar se do te behej si e jema me gjoks plot epsh.</p><p>Me 2002 ne kampet e rrefugjateve ne Pakistan kishte nuse 13 vjeçare. Ne Afganistan raportojne sot se vajzat ne shkolle, ne klasat 5 deri 8, dy ne çdo tre jane ta martuara ose te fejuara. Njeres 10 vjeçare i kishin dhene fjalen nje 60 vjeçari, sipas Andre Bushell, “Child Marriage in Afganistan and Pakistan” Amerika 11 mars 2002, faqe 12.</p><p>Lisa Bayer ne TIME 25 Nendor 2001, shkruan: Ne Iran me ligj martesa e vajzave lejohet ne moshen 9 vjeçare dhe e djalit 14 vjeç. Ligji shfrytezohet nga pedofilistet qe martohen me vajza te reja nga provinca, i perdorin dhe pastaj i lene. Me 2000 u ngrit ne parlament qe mosha e vajzave te behej 14, por fetaret islamiste ndikuan qe te mos aprovohej.</p><p>Profet Muhamet solli nje nocion te ri, martesen provizore, MUT’A. Sipas Bukharit, Jabir bin Abdullah dhe Selam bin Alkova tregojne :</p><p>Kur ishim ushtare erdhi i derguari i Allahut dhe na tha : Ju jeni te lejuar te beni Mut’a. Mut’a ne arabisht ka kuptim martese per nje kohe te shkurter.</p><p>Nje Hadith shpjegon se kjo martese duhet te zgjase te pakten tre net dhe neqoftese duan te ndahen, le te ndahen, nqs. duan ta vazhdojne le te vazhdojne.</p><p>Nje botues i Sahih Bukharit shton se ky tip martese lejohet dhe ne kohet para Islamit, por Muhameti e lejoi ate pergjithmone. Ne republikat islamike kjo eshte praktike. Ata mbeshteten tek Kurani, sura 4-24. Gruaja qe ju keni zgjedhe me kushte provizore…</p><p>Shiitet thone se Muhameti e lejoi per te ndaluar seksin jashte martese. Imami i peste i Islamit, Shia thote : Nqs Kalifi i dyte nuk do te kish lejuar martesen provizore, pak ndjekes do te kishte Islami. Islami tek sekti Shia eshte i barabarte me Kalifin tek Sunet. Po te mos ishte ky ligj do te vazhdonte prostitucioni.</p><p>Ne librin “Life of Ayotollah”, faqe 50, viti 1999, thuhet ; Sot shume gra te martuara perkohesisht ne Iran jane te reja qe provojne fatin se mos mbaron mire, gjate. Por nqs ngelen shtatzana ato behen ne gjendje me te rende se para marteses, sepse ne kontrate thuhet, se burri nuk ka detyra nqs lindin femije. Kontrata ka shume pika ne rregull por burrat abuzojna, i perdorin dhe i braktisin. Ne kete rekomandim te Muhametit gati te gjithe burrat kane abuzuar.[7]</p><p>Nqs abuzimi eshte i madh tek martesat e perkohshme, me i madh eshte lejimi nga ana e Muhametit e çnderimit te femrave te armikut te mundur dhe te kthyera ne skllave. Kurani i lejon myslimanet te bejne seks me vajzat skllave si me grate e tyre, por e ndalon martesen, ky eshte dekret i Allahut, Sura 4 ; 23-24</p><p>Shume Hadithe tregojne se vajzat skllave jane perdore nga udheheqesit ne lufte. Muhameti vete nuk ka perdore, por thoshte per luften : Shkoni dhe merni ndonje vajze per skllave.</p><p>Nje here informuan Profetin se kishin sjelle skllave first Ledin e fisit Qurair dhe An Nadir. Profeti ndërroi mendje duke u thene ushtareve se kjo nuk eshte per ju dhe e mori vajzen per vete, por nuk dihet e mori per grua apo si skllave.[8]</p><p>Bukhari thote gjithashtu ne volumin e 9, libri 97, numri 7409 se Abu Al Khudri ne nje lufte me po myslimanin Bani Al Mustaliq e mund dhe i merr grate. I raporton Muhametit, se me to bemë seks pa i mbrojtur se mos ngelen me barrë. Çfare mendim keni me thane. Profeti Muhameti thote : Ato nuk jane krijuar vete, Allahu i ka bere per ate pune dhe ju mire keni bere.</p><p>Ne çdo rast Kurani eshte i heshtur per preferencat e vajzave. As nga Kurani, as nga nga Profeti nuk kane pase mbeshtetje femrat per tu mbrojtur nga çnderimi. Sharia nuk ka ndonje percaktim si krim dhe ankesa e viktimes nuk ngre peshe, sepse eshte femer. Quhet krim kur e kane pare 4 burra me syte e tyre. Me nje fjale kapja me force e nje femre nuk denohet sepse nuk mund te vertetohet. Grate nga Sharia s’jane te mbrojtura. Muhameti ju ka lene shteg burrave te jene ne avantzh.</p><p>Brutaliteti nuk eshte vetem me grate, por edhe me armiqte. Figura e Profetit del e kundert me modelin Perëndimor, Krishtin. Ai ishte shembull morali dhe kurre nuk urdheronte lufte, veçse paqe. Myslimanet nuk pranojne asgje nga keto, se ndryshe do gjykonin Muhametin, Por sipas Kuranit Muhameti eshte i pagjykueshëm.</p><p>Ne librin tone jane edhe dhjetra shkrime nga 2000 te seleksionuara, 1300 vjet para nga Imami dijetar Bukhari, i cili permblodhi 7300 ne 97 libra. Ato jane te ndryshme;</p><p>Thone qe kur Profeti udhetonte neper shkretetire asnjehere s’ka patur vape, se nje re qe i zinte diellin e shoqëronte vazhdimisht ate.</p><p>Kur Muhameti udhehiqte karvanin per Siri, Khadijah kishte edhe nje skllav si shoqerues, Maysara. Ne nje pushim Muhameti u ul ne hijen e nje peme. Kalon aty nje murg kristian dhe e pyet Maysarahun. Kush eshte ai atje tek pema. Nje prej fisit Quaraish, rojtaret e Kabah.</p><p>Ai atje eshte Profet tha murgu. Rruges i takoi Maysarahut te ecte perkrah Muhametit. Vuri re se mbi te gjithmone ishte hije, fresk. Hijen e benin dy engjej thote Akbar Ahmet ne librin Muhameti, ndersa te tjere thone qe hijen e bente nje re qe e shoqeonte vazhdimisht.</p><p>Maysarah ja tregoi Kadijahut te gjitha keto dhe asaj ju ngjall interesi per ta pare. Kur e pa …</p><p>Sipas Abu Hurayrah, nje tregtar ku do te blente rroba Muhameti, u ul dhe puthi doren e Profetit. Muhameti e ndali dhe tha : Ky zakon eshte i Persianeve qe i puthin doren Mbretit. Une s’jam mbret, jam vetem njeri.</p><p>Respekti ndaj Muhametit u rrit shume dhe i thoshnin KADITH, burim mençurie dhe praktike sociale per boten myslimane.</p><p>Ne martesat e shumta dhe jeten personale qe ja lejonte vetes si Profet dhe jo te tjereve Muhameti eshte kritikuar. Ne Kuran shume gjera qe ai i praktikonte nuk jane. Krishti bente jete shpirterore te ndryshme dhe kurre nuk u martua.</p><p>Me Kadijaj qendroi deri sa ajo vdiq dhe beri nje jete monogame. Pas Kadijah, u martua me Sauda 40 vjeçe, me nje djale. Pastaj beri edhe 11 martesa te tjera. Shume nga grate ishin 40-50 vjeçe te divorcuara disa here. Gra ne fakt kishte shume se burrat vriteshin ne lufte.</p><p>Grate i trajtonte me respekt e dashuri. Secila banonte ne dhome me vehte. Kete jetese nuk ja u lejonte te tjereve. Nje mysliman mund te martohej deri 4 here, jo me shume. Kur ishte i ri ishte shume i ndershem dhe ne pleqeri e prishi pak biografine, duke e pare me syrin e moralit te sotem.</p><p>Kur ishte ne shtratin e vdekjes e bija Fatimja qante. Ai i foli ne vesh dhe ajo qeshi. Ai i tha : “Une do vdes, por do shihemi se edhe ti do vish se shpejti.” Kjo tregon qe idene e pas vdekjes, per vdekjen qe eshte pjese e ciklit te jetes.</p><p>Me <strong>632 </strong>ndërroi jete.</p><p><em>Dhënë pak dhe të shkurtuara.</em></p>
Ku i gjete keto histori ti
<p>Ku i gjete keto histori ti mer? Tek nje mije e nje net?</p><p>Ti e ve ne dyshim qe tekste te tilla mund te gjesh pa fund neper internet, qe i sajojne njerez te verber si puna juaj, qe mendojne se feja e tyre mund te perhapet duke share ate te te tjereve?!</p><p>Materiale te tilla ka pa fund dhe nuk na surprizove aspak. Surpriza e vetme eshte qe ka ende njerez qe iu besojne traplliqeve te tilla.</p>
Tek nje mije e nje net ai nuk
<p>Tek nje mije e nje net ai nuk ka shonc me i gjet, se po ta kishte lexu librin nuk do shkruante kesi pacavuresh. Perkundrazi do enderronte me sy hap per ato pasuri e ate pushtet dhe do ishte bere synet me maje te thoit te vet.</p>
Arben Cokaj. Ne muslimanet me
<p>Arben Cokaj. Ne muslimanet me te vertete ua kemi shtypur motrat per 500 vjet, por kjo nuk u lejon qe te shpifni e genjeni kunder eterve tuaj. Pranoje fatin, uleni koken dhe hyni ne Islam. Nipa te keqij!</p>
O Cokaj, tani besoj se e
<p>O Cokaj, tani besoj se e qartesove ket punen e fese myslimane. Qenke dijetar i modh ti mer dhe nuk e kuptoj si paske hupe kot. Sa i mencem qe je. Si paskemi nejt deri i tash ne rrene, u paska pas ky shkrimi qe te futeshe me keto komente me sqaru miletin. Me e pase une ne dore te kisha dhane noj cmim per pune te thellume shkencore dhe padyshim qe t'kisha cu Berkley apo ne harvard me i saqru edhe ata i cik se jon ne rren deri i tash ata. Mire o Cokaj, mire, po je tu shkrujt ne menyre qesharake se do te tallin ata qe kuptojne nga logjika dhe qe nuk hane bar. Njehere flet si ateist, dhe tha qe robin e hane krymat kur vdes dhe nuk mbetet asgja. Pra njeher thu se me vdekjen e robit kemi asgjesim total. Pastaj, pasi e sqaro ket pune, se ti qenke vertet rob i mencem, qe nuk ka Zot, i kthehesh dhe sqaro se Islami eshte nje fe e tmerrshme dhe se Muhamedi ka qene nje rob i tmerrshem dhe per kete ke mbledh kuturu ca fjali dhe paragrafe. O Cokaj, ndoshta ti ke te ardheme neper akademi te shkencave dhe duhet me msu i gjo or daku: ka meteodologji ne shkence, ka logjike ne shkence. Nise nga ketu i her lexo noj leksion per logjiken dhe pastaj futja noj gote dhalle dhe kthehu lexo po ta nxuni menja noj leksion n'epistemologji. megjithate i mencem me dukesh fort vertet. Urime dhe shpresoj te shtohen rob e ditem si ty se kshu ecet para. A do me t'cu me link nje leter te Papa Piut ne 1946 drejtuar shkencetareve. Eshte e jashtezakonshme dhe i keshillon ata se si te ndricojne perpjkejet dhe djet e tyre me driten e te ndershemes dhe te vertes. Po kam frike se mund te turpnoheshe shume se do kuptoje qe je shume i trashe megjithese edhe mund te m,os e kuptosh dhe te mendopsh se Papa ka qene injorant. ore ti je shume i ditem dhe noshta Papa vertet ka qene injorant. S'ka pase as mundesi te nxene noj gjo nga ty se atebote ti nuk ke pase le.</p>
Nje pyetje kam per qejflinjte
<p>Nje pyetje kam per qejflinjte e katolicizmit, nacionalizmit, komunizmit etj si keto. Kush po jua shan fene tuaj, qe ju i jepni vetes te drejte te shani tonen?</p><p>I thoni vetes qytetare, te civilizuar, mendjehapur ...</p><p>Ne fakt jeni ca bytheqira pa shtylle kurrizore qe fshiheni pas tastieres se kompjuterit dhe shani ISLAMIN, se ai eshte nje pasqyre ku rastesisht shiheni dhe shihni veten sa te neveritshem jeni. Dhe kete e beni vetem se keni pozitat e te fortit te mbeshtetura nga fakti se jetojme ne nje kohe kur ISLAMI po stigmatizohet nga " te fortet" e dynjase dhe ju keni patur "mencurine" te rreshtoheni me ata. Tipa si ju Tedeskini, Cokaj etj ( qe ZOTI ua mbyllte ate nevojtore qe keni ne vend te gojes), jeni vetem ca perfaqesues te vegjel te fashizmit akoma me te vogel bythqirokratik qe po perhapet si grip neper europe dhe do t'a marre ne qafe kete vend ( europen) nqs nuk i tregohet vendi. Ju po te jetonit ne komunizem do te ishit sekretare partie, ne nazizem SS, ne islamizem do t'a kishit mjekren deri ne brez, ne kohen e Profetit Isa ( Jezu Krishti) do te ishit zerat me te forte qe klithnin Baraba Baraba. Ideali juaj eshte qendrimi "ne anen e duhur".</p><p>Vini re. Pavaresisht se e shkela etiken perseri nuk shava as fene dhe as ideologjine tuaj, sepse une edhe kur e zhyt veten time ne llumin e komunikimit me njerez si ju, perseri jam moralisht shume me lart se ju ne ditet tuaja me te mira.</p><p> </p>
O te mjeret ju sa injoranta
<p>O te mjeret ju sa injoranta jeni. Ha,ha,ha.</p><p>Un personalisht nuk e kam shà dhe as nuk kam arsye se pse ta shaje besimin fetar islam te Muhametit. Jo se ju ka kush frige juve gojaçave, por sepse besimi fetar i personit ne nji gja hyjnore nuk i shkakton dam kerkuj e nuk cenon te drejtat e kerkuj. Besimi asht besim. Un besoj. Un nuk besoj. Ti beson. Ti nuk beson. Pune per ty mor zotni se a beson o nuk beson a çka beson.</p><p>Por problemi asht tjeter kund. Tek ligjet e sundimtarve-sulltan pushtuesve fetiha, i kalifave qe dhunojne dhe vendosin kushte per jomuslimanet dhe bile edhe per vete ju muslimanet. Ato ligje cenojne te drejtat e te tjerve, dhunojne te ndryshmit qe nuk besojne ate çka urdhnojne ata me besue. Besimi nuk urdhnohet. Besimi asht diçka e lire, vetjake, personale, jo urdhun te besoj. Pra problemi nuk asht besimi fetar-hyjnor islam se a asht Muhameti profet a jo, a asht Isaja/Krishti i biri i Allahut/Zotit o jo. Ti beso çka te duesh mor zotni se nuk po te thote kush gja. <strong>Kjo asht DEMOKRACIA e jone europiane, me te lane ty te lire dhe me na lane te gjithve te lire pa na cenue te drejtat personale te NJERIUT</strong>. Keto ligjet e pushtetarve te shekullit te VII jane ne kundershtim me Kushtetuten tone shqiptare te shekullit te XXI. Keto ligje quhen SHERIAT. Prandej <strong>ne qofte se un kerkoj te hiqet SHERIATI, nuk jam tue shà besimin fetar islam.</strong> A nuk keni ju kaq tru sa me e kuptue kaq e gja? Un nuk besoj dhe as e imagjinoj qe ju jeni te mendimit se Sheriati duhet zbatue ne trojet shqiptare e se duhet ç'fuqizue Kushtetuta Shqiptare. Ne qoftese qellimi i juej asht te ç'fuqizohet Kushtetuta shqiptare per ta zevendesue me Sheriatin arab, atehere puna asht ndryshe. Ne kete rast ju zotni bani mire te shkoni ne ato vende ku zbatohet sheriati psh ne Arabine Saudite o ku te doni. Ne Shqipni nuk ka vend sheriati zotni, sepse as vete shumica dermuese e muslimanve shqiptar nuk e mendojne kete gja. Apo jo? Prandej mos rrahni uje ne havan se kjo pune nuk bahet ketu ne Shqipni/Europe.</p><p> </p><p> </p>
Pol, duhet me qene vertete i
<p>Pol, duhet me qene vertete i cmen, me fol e me vu kujen kundra i gjoje qe nuk e njeh hic, po hic fare. Ku e di ti mer se cfrare eshte sheriati? Ku e njofte sheriatin ti, me linke forumesh ekstremistesh katolike? Ka njerez qe kane kalu jeten te tere duke studiu sheriatin dhe prape thone qe jam i paditur, na del ti me dy linke e na jep mandaten pa t'u dridh qerpiku!</p><p>Kam pershtypjen se nuk ke pasqyre ne shtepi. Ben mire ta blesh nje.</p>
Te falem nderes per
<p>Te falem nderes per esnafllekun tand dhe qe nuk me shave.</p>
E ben ti Paul, fare pa
<p>E ben ti Paul, fare pa esnafllek</p>
Pavllo Gjermanidhi &
<p>Pavllo Gjermanidhi & co!!!</p><p>Kam arritur ne piken qe po ve ne dyshim se kush eshte me idiot, ju me perrenjte tuaj psiqike, apo une qe rri dhe i lexoj.</p><p>Befshi qejf</p>
NGREHUNI, PRISHINI KISHA E
<p>NGREHUNI, PRISHINI KISHA E XHAMIA. FEJA E SHQIPETARIT ESHTE SHQIPETARIA</p>
Doni te ngrini nje shtet
<p>Doni te ngrini nje shtet ateist ne mes te Evropes?</p><p>Keni pyetur Vatikanin,Patriarkenen dhe Meken?Po besimtaret me kete "komunizmonacionalizmin" tend specifik..Lerini parullat e koheve te kaluara,o budallenj me cizme ,dhe ndertoni drejtesi,arsim dhe kulture!</p><p>Parrulla me budallaqe e sofistikuar nga nacionalistet me obskurantiste te koheve moderne,po shfrytezohet per te sjelle ne pushtet "bejleret e rinj" dhe monstrat neootomane me DNA te mistershme.Shqiptaria nuk eshte fe,dhe dogme eshte menyre jetese dhe perparim..Dogmat nacionaliste po e bejne moto..per qellime te caktuara..Keshtu "antifetar" qe hipokrizon ne besimin tend tek Zoti..Ti beson vetem tek Spahiu!</p>
Pages
Add new comment