Ndalimi i Imamit dhe njeriu i ri

Postuar në 29 Maj, 2012 03:11
Fitim Zekthi

Më shumë se 20 vjet nga rënia e regjimit komunist, njeriu i ri i sendërtuar përgjatë gjysëm shekulli (në kudhrën e marksizëm leninizmit, siç ishte shablloni) vijon  ende, jo thjesht të ketë zërin e tij, por në shumë raste të përkufizojë zhvillimet e sotme. Kjo vihet re gjithandej ku buis mospranimi i demokracisë, i lirisë dhe të drejtave njerëzore, mungesa e thellë për respektin e dinjitetit të njeriut  e deri tek vetë jeta. Në shumë raste ka madje moskuptim të sistemit dhe sjelljet duken thjesht dhe vetëm  zgjatime të kohës së shkuar.

Rastet do të donin rreshta kilometrikë, por një nga tipiket është ai  dy ditëve më parë në gjykatën e Tiranës. Një gjyqtar ka vendosur të mos lejojë të hyjë në një xhami imamin e saj Lulzim Plloçi. Gjyqtari thotë se “Lulzim Plloçi nuk lejohet të hyjë në xhaminë tek medreseja por  mund ti kryejë ritet fetare në një prej xhamive të tjera, nga të cilat Tirana ka plot”.

Ka disa kohë që në shtyp është raportuar se komuniteti mysliman ka larguar nga xhamija e medresesë imamin Plloçi dhe ka emëruar atje dikë tjetër. Besimtarët nuk pranojnë imamin e ri që u ka çuar komuniteti dhe gjatë kohës së faljeve i kërkojnë ish imamit Plloçi t’i drejtojë ai. Komuniteti mysliman ka kallëzuar në polici ish imamin. Ky është thirrur në polici, madje disa herë, nga zyra e antiterrorit e cila i ka kërkuar që të largohet në një kohë që ish imami nuk ka penguar imamin e emëruar rishtaz. Besimtarët nuk pranojnë imamin e ri t’i drejtojë ai në ritet fetare. Policia pa vendim gjykate thërret dikë, një figurë të fesë, dhe i kërkon që të largohet nga drejtimi i besimtarëve, sipas imamit edhe duke e fyer gjatë bisedave apo  treguar se çfarë të veshë dhe çafrë jo.

Pa u zgjatur edhe vendimi i gjykatës ka ardhur. Gjykata e ndalon imamin të shkojë në xhami. Gjyqtari ka marrë atributet e parlamentit dhe ka shkruar një ligj të ri, në fakt një paragraf të ri të kushtetutës së vendit, atë të lirisë së besimit dhe të shprehjes së besimit. Gjithashtu gjyqtari, duke u kthyer në parlament ka rrëzuar njohjen që Shqipëria i ka bërë kartës së të drejtave të njeriut. Veç kësaj gjyqtari ka vendosur se cili është roli i shtetit në rregullimin e çështjeve të besimit. Ai ka përkufizuar kështu edhe se çfarë është laiciteti ose ekziston ai  apo jo. Zgjedhja e imamit në një xhami ose zgjedhja e njeriut që do t’i prijë besimtarët në kryerjen e riteve fetare është një çështje shumë e rëndësishme në besimin islam. Imami dhe besimtarët gjatë riteve funksionojnë si një trup.

Që prej vitit 1944 e deri në vitin në vitin 1967 shteti komunist i asaj kohe e pa fenë si armik dhe në kisha e xhami ajri i rëndë i frymës së tij largoi imamë, priftërinj, meshtarë, djakonë e çfarëdo lloj shërbyesi tjetër dhe emëroi të tjerë. Ishte shteti komunist, kreu i doktrinës dhe kreu institucioneve fetare. Në atë kohë shteti komunist madje edhe kërkoi ta ndante kishën katolike nga Vatikani, të themelonte një kishë katolike shqiptare. Kjo frymë vijon dhe u shfaq në vendimin e gjyqtarit që urdhëroi mosfutjen në xhami të imamit. Mbi imamin nuk ka asnjë akuzë për  dhunë, nuk ka akuzë penale për asgjë, madje komuniteti mysliman e ka në dispozion si kuadër, siç i quan ai me gjuhën e vet. Gjykatat shqiptare në tërësi edhe nuk kuptojnë se çfarë janë liritë fetare edhe vuajnë të menduarit me partishmërinë proletare të  njeriut të ri. Liritë fetare janë të liri dhe të drejta themelore dhe janë të shenjta për çdo vend laik. Demokracia liberale i mbron ato me shumë forcë dhe ato prevalojnë mbi shumëçka. Rreth dy vite më parë një gjykatë në Nju Xhersi thirri për dëshmitar një myfti gjatë një çështjeje ku diskutohej grindja mes dy bashkëshortëve myslimanëve. Gjykata duke iu referuar amandamentit të parë të kushtetutës amerikane për lirinë e shprehjes, edhe atë të besimit, mori vendimin duke marrë parasysh se çfarë thoshte besimi islam mbi atë çështje. Gjyqtari Mark Martin i Gjykatës Supreme të Karolinës së Veriut refuzoi të dënojë Talaag Elbayomy, një i ri mysliman që kishte rrahur një ateist, Ernie Perce, teksa ky po ecte në rrugë i veshur si një zombi i profetit Muhamed. Gjyqtari tha se Talaag Elbayomy ishte i detyruar ta bëntë këtë për shkak të besimit të tij dhe se Ernie Perce nuk duhet të provokojë dhe fyejë fenë e askujt pavarësisht se është ateist. Ky nuk është një shembull për të thënë i padituri bëri mirë që qëllloi, por për të thënë se gjykatat e quajnë aq të shenjtë lirinë fetare sa ajo prevalon mbi shumëçka përndryshe gjyqtari do e dënonte.

Raste të tilla ka shumë, por rasti më i fuqishëm ëshët ai i gjykuar nga Gjykata Supreme e SHBA-ve më shumë se një vit më parë. Ishte çështja Snyder vs Phelps, në të cilën babai i një marinsi të vrarë në luftë Mathew Phelps kishte paditur kishën lokale në Westboro të Maryland-it. Pastori i kishës kishte mbledhur grigjën e krishterë dhe familjarë të tij dhe ditën e varrimit të marinsit protestoi me pankarta kundër homoseksualitetit. Pastori dhe grigja mbanin parulla ku thuhej “Amerika po bëhet gay”, “Zoti po jep dënimin e tij për ushtarët tanë”, “Falemnderit Zot për mësimin që po na jep” etj etj. Thirrjet e pastorit dhe grigjës bëheshin gjatë funeralit dhe ngjitur me kortezhin duke i terrorizuar familjarët e marinsit të ndjerë. Pastori e ndërmori këtë hap ndaj qëndrimeve të presidentit Obama që i lejoi homoseksualët të shërbenin në ushtri. Të gjitha gjykatat vendosën pro kishës dhe çështja mbërriti në Gjykatën Supreme. Gjykata Supreme vendosi 8 me 1 në favor të kishës duke u shprehur se liritë fetare janë mbi gjithçka. Kisha, tha gjykata, ka të drejtë të ketë zërin e saj dhe kjo do të respektohet. Besimtarët po veprojnë në përputhje me atë që iu thotë besimi i tyre. Votuan pro në gjykatë katër anëtarë liberalë dhe katër anëtarë konservatorë. Pra ishte një qëndrim parimor për liritë fetare.

Kushtetuta jonë parashikon po atë që parashikon kushtetuta e SHBA-ve për liritë fetare siç në fakt bëjnë edhe karta e të drejtave të njeriut por edhe kushtetutat e të gjitha vendeve demokratike. Në Gjykatën e Tiranës veprohet sikur jemi në republikën e 11 janarit të vitit 1945. Gjyqtari nuk do t’ia dijë se çfarë është një besimtar, çfarë  është liria fetare dhe çfarë është një imam, prift apo shërbestar tjetër. Ai e mendon fenë si një gjë që e di shteti.

Veç kësaj gjykata në Shqipëri vendos nëse mund të hysh ose jo në xhami apo kishë. Kjo është e tmerrshme. Tani gjykata mund të vendosë edhe nëse mund të mbash agjërim apo të ngjyrosësh vezët për pashkë. Fakti që komuniteti mysliman bën marrëzira dhe heq e vë imamë sipas “tablosë sinoptike” që i shfaqet apo sipas mënyrës që ai e sheh këtë nuk është argument për gjykatën. Për gjykatën argument është kushtetuta, konventat e të drejatve të njeriut dhe ligji.

Kisha ortodokse autoqefale e Shqipërisë ka rreth njëzet vjet që nuk e heq drejtuesin e një kishe në Elbasan, At Nikolla Markun. At Nikolla Marku mendon se kisha që ai drejton është kisha e vërtetë autoqefale dhe besimtarët e kësaj kishe ndjekin atë. Ai dhe besimtarët nuk ndjekin atë që i thotë kisha ortodokse autoqefale shqiptare që drejtohet nga hirësia e tij Janullatos, përkundrazi i kritikon ata për të shitur, për devijim, të pafe etj, etj. Mos duhet gjykata e Tiranës të nxjerrë një urdhër që At Nikolla Marku, një shërbestar i dashur dhe shumë i respektuar në Elbasan të largohet dhe të mos futet në kishë si imami Lulzim Plloçi. Do ishte marrëzi, do ishte diktim i shtetit se kë duhet të kenë besmtarët për drejtues të grigjës së tyre.

Në vitin 1800, pas zgjedhjeve presidenciale në SHBA u zhvillua një debat shumë i ashpër mbi presidentin pasi rezultati ishtë shumë i ngushtë. Presidenti në detyrë John Adams kishte kritikuar kandidatin rival Thomas Jefferson (dy prej themeluesve të kushtetutës amerikane dhe dy prej etërve të atij kombi) se ai ishte shumë secularist dhe do të ndërhynte  në çështjet fetare. Thomas Jefferson i shkruan një letër një grupi besimtarësh të trembur nga fjalët e presidentit Adams. Ajo letër ( Danbury Letter) është që prej asaj kohe simboli i laicitetit dhe si e tillë studiohet, është simboli i kufirit mes shtetit dhe fesë. Në atë letër Jefferson thotë: “do të ngre një mur të padepërtueshëm ndarës mes shtetit dhe fesë, shteti nuk do përzihet aspak në çështjet e fesë”.

Kjo më pas u mishërua në amandamentin e parë. Këtë gjë e kanë të mishëruar të gjitha kushtetuat në perëndim. Nuk ka gjyqtar në botë sot të ndalojë hyrjen e një njeriu, e jo më një kleriku, një kishë apo xhami e sinagogë, nuk ka gjykatë sot t’i tregojë besimtarit apo kujtdo se ku  mund të zhvillojë ritet fetare.

Në Shqipëri debatet mbi liritë fetare janë të paqena edhe për faktin që njeriu i ri përkufizon termat e debatit por ndoshta edhe termat e lirive fetare. Shoqatat e të drejtave të njeriut si komiteti shqiptar i Helsinkit apo grupe të tjera nuk duhet të kujdesen vetëm për tagjinë që marrin dhe çështjet që të çojnë tek tagjia.

Comments

Submitted by teni (not verified) on

<p>Arsyet perse Komuniteti Mysliman po e luftoka kete imamin jane nje gje. Dhe nuk e ve ne dyshim qe arsyet mund te jene shume banale. Por nga ana tjeter, ne nje shtet laik as qe mund te vihet ne dyshim qe jane ligji dhe gjykatat ato qe zgjidhin mosmarrveshjet, perplasjet apo cfaredo problemi tjeter qe ekziston mes dy entiteteve apo individeve. Ky eshte thelbi i laicizmit.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by B (not verified) on

Arsyet se perse ti thua se thelbi i laicizmit eshte ky qe thua jane nje gje. Dhe nuk e ve ne dyshim qe arsyet mund te jene shume banale. Madje kam bindjen qe eshte vetem nje arsyeja: injoranca. Por nga ana tjeter mes teorive te bigbangut dhe mekanikes kuantike toka rrotullohet.

Submitted by B (not verified) on

Shkrimi shume i mire dhe ceshtja uleritese! Uroj qe sistemi gjyqesoj ne shkallet e mbetura te beje drejtesi!

Submitted by arnaut (not verified) on

<p>kjo ceshtje duhet te alarmoje te gjitha komunitetet fetare sepse po shenon nje precedent legal shume te rrezikshem. Neser mund te ndalohen prifterinjte e baballaret prej hyrjes ne kisha e teqe nese bien ne konflikte apo mosmarreveshje me drejtuesit e komuniteteve fetare.</p><p>Psh. At Nikolla Marku qe neser mund te ndalohet nga hyrja ne kishen e tij ne Elbasan nese Janullatosi e padit.</p>

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

<p>E lexova me vemendje kete shkrim. Simbas mendimit tim ky shkrim asht shume i paqarte ne argumenta dhe konfuzional, pa nji shtylle logjike-kurrizore dhe kercen nga nji teme ne tjetren, nga nji rryme politike ne tjetren. Ketu nuk kemi asnji efekt te komunizmit kundra besimeve fetare. Liria e fese nuk don te thote qe shqonia shqiptare te drejtoihjet juridikisht simbas sistemeve juridike te teokracise islame te shekullit tye VII, ne nji kohje qe kristjanizmi vete asht parimisht laik, ku shteti dhe feja jane te ndame nga vete themeluesi i tij Jezu Krisjti, i cili ka thane shprehjen e famshme &quot;Jepi çezarit çka asht e çezarit dhe jepi Zotit çka asht e Zotit&quot;. Problemet e mdhaja shtetnoro-shoqnore i krijon vetem islamizmi me teokraticitetin e vet.</p><p>Se pari ne kete shkrim duhej te jepeshin konkretisht argumentat apo faktet ne te cilat mbeshtetej ankimi ne polici dhe ne gjykate nga ana e Komunitetit Musliman Shqiptare. Pa dijte keto fakte neve nuk kemi asnji te drejte te shprehemi pro ose kunder vendimit te gjykates.&nbsp;</p><p>Pamvarsisht nga ky rast, apo ma mire tue e perfshi edhe kete rast ketu shifet anarkija e krejte sistemit te drejtimit dhe te organizimit te klerit musliman shqiptar ne pergjithesi, tue fillue qyshe nga vrasja e nekryetarit te KMSH-s nga vete mbrenda gjinit musliman. Gjate ketyre viteve ne kemi lexue edhe konmtradikta te forta mbrenda klerit musliman per probleme te interesave ekonomike, gja qe e trupnon kete kler dhe e ban te padeje te drejtoje nji komunitet qe permatepr asht i nji perqindje jo te vogel. Po ashtu kemi pare edhe perplasje te forta te dy rrymave mbrenda klerit musliman, ndermjet klerikve musliman qe kerkojne te ndjekin rrugen tradicionale shqiptare te muslimanizmit dhe asajte rryme ekstrem-islamike te importuieme nga vendet fanatike islamike nga kuadrot e reja te shkollueme nder ato vende.</p><p>Prandej, po qe rasti te shprehemi per keto probleme, neve duhet te mbeshtesim fuqimisht krahun e islamit tradicional shqiptare te bashkejeteses vllaznore te shqiptarve ne kundershtim me ekstremizmin islam arabo-iranian.</p><p>Jam plotesisht dakort me&nbsp;&nbsp;letren e Jefferson qe thotë: &ldquo;do të ngre një mur të padepërtueshëm ndarës mes shtetit dhe fesë, shteti nuk do përzihet aspak në çështjet e fesë&rdquo;.</p><p>Ne kete rast gjyqtari besoj se e ka shqyrtue ankimin vetem nga pikpamja ligjore. Ne qoftese nga ana ligjore, shprehimisht ligjore, ankimi nuk formon faj, atehere mendoj se vendimi i gjykates duhej te apelohej ne instancat me te larta. Vendimi i shkalles se pare nuk ka efekt ekzekutiv perveç rastit kur nuk bahet ankim mbrenda afatit ligjor.</p><p>LIRIA E BESIMIT, si çdo liri tjeter, e ka kufinin te percaktuem me ligje. Un psh mund te tham dhe te pohoj publikisht, pa ofendue asnjeri dhe pa i ra ndesh asnji ligji se vete Kurani ka ajete antikushtetuese dhe se vete qeveria duhet ta ngreje kete problem dhe te baje ankim ne gjykate kundra vendimit te njohjes se KMSH si orghanizate e cila ka ne parimet e saje dhe propagandon idena shprehimisht antikushjtetuese. Por kjo gja ndodhe per shkak te injorances se plote dhmth te mosnjohjes se Kuranit dhe te pranimit te Kuranit si nji liber thjeshte fetar, gja qe nuk asht aspak e vertete.&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Sulltan Saladini (not verified) on

<p>Paul Tedeschini, mbetesh një islamofob i vockël i fëlliqur, biles edhe atëhere kur do të ishte në interesin tënd për të mbrojtur çështjen katolike nëpërmjet mbrojtjes së kauzës së përbashkët të komuniteteve fetare. Ndoshta t&#39;i ka errur shejtani sytë për çdo gjë myslimane, siç duket kur flet për Kuranin e Shenjtë. Ti harron me qëllim, që dhjata jote e vjetër, pjesë integrale dhe e pandashme e fesë sënde, është e mbushur me &quot;pjesë antikushtetuese&quot;, por edhe në dhjatën e re ka pasazhe të tilla &quot;antikushtetuese&quot;, kur bëhet fjalë për dënime grash me qethje qeros të flokëve, ose kur bëhet thirrje për blerje armësh ose për vrasje. Megjithatë, ky nuk është thelbi i problemit të shtruar nga Zekthi në këtë artikull. Thelibi është: Nëse nesër me vendim gjykate arbitrar, të pabazuar në ligj, do t&#39;i ndalohej hyrja në kishë një prifti katolik të respektuar dhe të kërkuar nga grigja e tij, ti &quot;gjerman i vogël&quot; çfarë do të mendoje? Do të vazhdoje që për inat të njerkës (kupto Islamit) të shkoje me komshinë (kupto vendimin e gjykatës)?</p>

Submitted by Arben Çokaj (not verified) on

<p><strong><font color="#000000">Sulltan Saladini</font></strong>, si ke gojë me folë ti? A nuk ia sheh emrin vetes? A e di ti si të ka ardhë ky emër? Po të mos kishte kaluar turku këtej, të kishte pushtuar për 523 vjet, a thua ti do të quheshe <strong><font color="#000000">Sulltan Saladini</font></strong> sot? Vetëm bëja këtë pyetje vetes e hap sytë se të kanë vënë perden e qorrimit të pulës e nuk kupton! Si mundeni të mbështetni më shumë një fe të pushtuesit, që pushtuesi ua ka futë përdhuni, se sa një vëlla tuajin shqiptar, të një besimi tjetër? E thonë se shqiptarët kanë tolerancë fetare... Ku është toleranca këtu more trutharë?! A nuk të vjen keq për veten, që ti ia fal shpirtin djallit arab e turk dhe del automatikisht kundër shqiptarit? E pse duhet ne të flasim me ty ndopak - kur ti dhe feja që ti mbron, është kundër kombit shqiptar, kundër zhvillimit, integrimit dhe emancipimit tonë. Uroj që shoqëria shqiptare të gjejë kurajon e t&#39;ua mbyllë llapën ju talebanëve të rinj, që e shihni zhvillimin vetëm përmes shkatërrimit të <font color="#000000">çdo </font>gjëje të bukur...</p>

Submitted by Arben Çokaj (not verified) on

<p>Fitim Zenkthi, a do shtet ligjor apo llogje imamësh? Epo në shtetin ligjor, parlamenti bën ligjet e gjyqtari i zbaton... Nuk e di se po na e shet edhe si shkelje të drejtash të njeriut?! Po kur një burrë ndahet nga gruaja e tij dhe gruaja kërkon distancë me burrin, se ky e ngacmon, a nuk është gjykata që vendos që burri të qëndrojë në një distancë të caktuar nga vendbanimi i ish-të shoqes? A nuk shkelen të drejtat e njeriut edhe këtu? Apo si e kupton ti ligjin?!</p><p>Dhe na lini rehat me këta imamët e komunitetin islamik, se asnjë dobi nuk i sjellin këtij vendi, ata janë një tufë servilësh që çojnë bythën përpjetë në paturpësi, duke u falur në një fe, që pushtuesi turk e ka futur me dhunë mbi popullsinë shqiptare. OK &quot;liri besimi&quot;, thua ti, e respektoj. Por edhe ata imamë, që synojnë të sigurojnë bukën e gojës, duke u lutur në fenë e&nbsp;një pushtuesi mizor, të lexojnë pak histori e të mos na imponbohen me brutalitet, duke na e përçudnuar shoqërinë shqiptare me klithma tmerruese çdo ditë nga 5 herë, me altoparlante...</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Arben, injoranti nuk eshte ai qe nuk di, por ai qe nuk e di qe nuk di. E jo vetem kaq, por me padijen e vet merr persiper te gjykoje, te hedhe poshte e te poshteroje te tjeret. Ky eshte lloji me i keq i species biologjike me dy kembe e pa tru.</p><p>Muslimanet perbejne mbi nje te pesten e botes, dhe nese ti me dhjamin e trurit tend e gjykon si &quot;fe e pushtuesit&quot;, nuk ben gje tjeter vetem se tregon se sa pak ke kuptuar nga bota. Islami, krishterimi, Judaizmi, Hinduizmi, nuk jane fe te ndonje kombi e as predikojne ndonje kulture konkrete. Ato jane fe universale, dhe si te tilla dalin pertej kornizave lokale. Te gjykosh nje fe nepermejt pushtimit apo clirimit, do te thote te fusesh universalen ne parametra te nje ngushtice te tmerrshme mendore.</p><p>Sa per menderen perpjete gjate nje akti sublim te peruljes ndaj Zotit me fytyre ne toke, kjo eshte akoma edhe me qesharake. Nese do te kishe dy gram njohuri, do te duhet te dije se kjo forme peruljeje eshte e vjeter qe para krishtit dhe njihet tek profetet paraardhes. Akoma edhe sot ka te krishtere qe e aplikojne dhe eshte forma me e larte nepermjet te ciles fisnikerohet qenia njerezore. Njeriu fisnikerohet duke iu perulur Krijuesit dhe duke qene se kjo eshte forma me e larte e peruljes, behet gjithashtu forma me e mire e lartesimit te qenies njerezore. Njeriu lartesohet duke kapercyer vetveten dhe kjo realizohet duke iu nenshtruar Zotit.</p><p>Por keto jane gjera qe mendja jote hidhet pupthi nga vakumi mendor brenda kafkes, nuk arrin t&#39;i rroke dot.</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Perpiqu ta lexosh drejt shkrimin. Autori nuk po thote me ndryshu ligjet, por me zbatu keto qe jane. Fryma e ligjeve, kushtetutes, te drejtave te nejriut, ka ne themel lirine e individit, ku liria fetare eshte nje nga lirite me te medha te qenies njerezore, pasi lidhet direkt me lirine e shpirtit (po duhet te kesh nje te tille qe ta kuptosh kete). Rastet e paraqitura nga autori vijne nga SHBA-te dhe atje nuk qeveriset me sheriat. Ajo qe ngre autori eshte problemi me lirine dhe kjo eshte vrastare. Koncepti qe ju, si dhe gjykatat ne rastin e shkrimit, keni per lirine nuk ndryshon shume nga ai i Enver Hoxhes. Kjo eshte katastrofa e ketij vendi. Kjo tregon qe ju keni probleme me dinjitetin njerezor.</p><p>Rasti i gruas qe ndahet nga burri eshte krejt tjeter dhe pa lidhje me kete qe thua ti. Ai ka te beje me lirine e gruas per te mos u kercenuar nga burri. Kurse ketu kemi te bejme me pengimin e nje personi te ushtroje lirine e te besuarit, sepse shteti shqiptar, ne bashkepunim me Komunitetin Musliman (qe sot drejtohet nga ish-sigurimsat ne bashkepunim me nje sekt turk) kerkon t&#39;u imponoje me dhune besimtareve te nje xhamie personin qe do t&#39;u prije ne lutjet e tyre.<br />&nbsp;</p>

Submitted by Arben Çokaj (not verified) on

<p><strong>d</strong>. nderi më i madh që po të bëj, është të merrem me një anonim si ti. Kur ti nuk ke as kurajën të shkruash hapur, emrin e mbiemrin tënd,&nbsp;pasiu të vjen turp që&nbsp;përkrah një ideologji të turpshme, si fenë e pushtuesit, që na ka përçudnuar si komb, e jemi akoma prapa vendeve të Evropës për shkak të mungesës së civilizimit, që vazhdon të mbjellë kjo fe në rracën tonë, duke përfshirë edhe ty këtu, që nuk ke as emër, një fe që ua shpërlan trurin çdo ditë nga pesë herë në ditë të njëjtin refren, sikur Allahu të ishte kaq i madh, a do duhej vallë t&#39;i përgjërohej përditë nga 5 herë për të na treguar new të tjerëve që nuk na intereson, se sa të rëndësishëm jeni ju, e sa të pavdekshëm jeni ju, vdekatarë frikamanë që i trembeni injorancës suaj... E pale, në vend që të heshtni për turpin e përçudnimin tuaj, ju guxoini edhe na fyeni... Po ku keni gojë ju të fyeni kënd, moj qënie inferiore - shko ço bythët përpjetë e mois u ngatërro kot, se demolkracinë jua kemi siguruar të çoni bythët përpjetë e jo të men doni se si të jetoni.</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Frike te nxjerr emrin tim? :)</p><p>Fakti qe s&#39;ma ka qefi nuk do te thote se kam frike e turp. Nejse, nuk kam ndermend te te mbush mendjen sepse dukesh qe e ke kafken e shpuar dhe te rrjedh, por thjesht reagova ndaj kesaj flame idiote harbuterie ndaj besimit te tjetrit qe ka kapluar krijesa banale egocentrike si puna juaj. Nese jemi akoma prapa Evropes shkaku jane pikerisht njerezit trushplare e truthare si puna jote qe nuk arrijne te jene gjithperfshires, tolerante e respektues ndaj lirise se tjetrit. Keto jane parimet e Evropes, jo antiislamizmi yt histerik.</p><p>Fene e pushtuesit e kane te gjithe shqiptaret. Krishterimi erdhi nga pushtuesit romake, qofshin perendimore apo bizantine, Islami erdhi nga pushtuesit osmane, ndersa ateizmi nga pushtuesit komuniste. Ngado te kthehesh rrote mullini, tek feja e pushtuesit do shkosh. Ose shpik nje fe tenden, behu profet i rrotrapizimit te shqiptareve, qe te ruash nderin idiot te kombit.</p><p>Kurse ironite banale per ngritjen e menders perpjete jane tipike e nivelit qe perfaqeson. Po te isha po aq injorant e pervers sa ty do te thoja qe ju te krishteret i faleni kryqit se ju ngjan si nje vibrant qe lengezon fantazirat tuaja masturbatorike, por do te bija ne nivelin banal tendin nese do te elaboroja metafora te tilla, megjithese do t&#39;i beja shume here me me finese sesa batutat e trasha qe peshtyn ti. Por duhet te kuptosh or zar se nuk mund te fyesh fene e tjetrir. Perndryshe dhe te tjeret do te fyejne e felliqin tenden. Kaq eshte leksioni i pare i qyteterimit. Por si fshatar pa toke, i detyruar te vije ne qytet, natyrisht qe do ta kuptosh se prapthi qytetin, ashtu sic ke kuptu anapulla edhe fene.</p>

Submitted by anonim (not verified) on

<p>i/e nderuar &#39;d&#39;, Krishtrimin ne Ilirik e ka predikuar (e jo imponuar)&nbsp; Shen Pali.&nbsp;</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>E ke gabim i nderuar. Pali as ka shkelur ne Shqiperi. Vete bibla tregon itenerarin e Palit dhe aty thuhet se ka ardhur deri prane, ne kufi te Ilirise, por nuk ka hyre brenda. Hap Biblen dhe shih udhetimin e tij te shenjuar ne harte.</p><p>Idene se krishterimi eshte perhapur ne Shqiperi nga Pali, eshte nje legjende e krijuar nga katoliket, per te justifikuar kryqezatat e tyre mentale, qe predikojne konvertim nga &quot;feja e pushtuesit&quot;. Dhe legjenda e Palit ne Iliri, eshte mekanizmi per te perjashtuar krishterimin si fe e pushtuesit.</p><p>Jo vetem ne Iliri, por ne te gjithe boten e asaj kohe krishterimi eshte perhapur, ne pjesen me te madhe, me dhune. Krishterimi u perhap, kur Roma e beri fe zyrtare, dhe ai i eshte imponuar me force perandorise, perfshi ketu edhe shqiptaret.</p>

Submitted by anonim (not verified) on

<p>po flasim per rreth 2000 vjet me pare more zoteri, cka ka lidhje Shqiperia e kufijte e saj? shkruhet &quot;...prej Jeruzalemit e deri ne/ madje dhe/ ne Illirycum...&quot; (po parafrazoj).&nbsp; po s&#39;qe Pali qe Peter, c&#39;rendesi ka pervec asaj qe eshte perhapur fillimisht mes predikimit e jo dhunes. Konstandini i Madh e lejoi fene e Krishtere te ekistonte pa persekutuar te krishteret.&nbsp; Islami nuk ka hyre fillimisht mes predikimit por mes imponimit politik - ky eshte ndryshimi...c&#39;ndodhi me pas me te dy fete jane te tjera gjera.</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>E ke gabim, Krishterimi eshte perhapur kryesisht nepermjet dhunes e Islami kryesisht nepermjet predikimit. Lexo pak histori. Krishterimi eshte perhapur me dhune deri ne shek XX nepermjet kolonializmit e lere me me heret.</p>

Submitted by Arben Çokaj (not verified) on

d. Përderisa po replikoj me ty, mund të thiash çfarë të duash. Fyerja më e madhe për mua do të ishte të besoja në një fe primitive, e jo më ta mbroja, siç bën ti.

Ju jeni të gjithë qenie inferiore dhe të dhunuara, e për rrjedhojë, të fyer e të poshtëruar, ndaj edhe fyeni.

I vetmi vend në Perandorinë osmane, që e kishte gjuhën të ndaluar me dekret perandorak, ishte Shqipëria, dhe unë nuk kam se si bdjehem mirë, apo të bëj indiferentin, kur shoh shqipfolës që duan të na kthejnë prapa në kohë, me një fe primitive e anti-humane, fenë e pushtuesit.

Unë nuk ndjehem mirë që shoh shqiptarë tek çojnë bythët përpjetë e falen në fenë e pushtuesit, duke na fyer inteligjencën dhe penguar integrimin tonë natural me familjen Evropiane.

Submitted by Anonim 1 (not verified) on

<p>Tani Beni duke qene se askush nuk perdori fyerje kundra teje, po perpiqesh me cdo kusht te na mbushesh mendjen se po fyhesh. Nejse.</p><p>Une nuk e di se kush te ka fyer inteligjencen se duhet ta kesh njehere, pa te fyhesh. Me kete inteligjencen tende kane 20 vjet shqiptaret qe lajne pjatat dhe bythet e europianeve dhe do ta bejne edhe per nja 50 vjet te tjera persa kohe te mos kene arsim, ekonomi (dhe kjo s&#39;ka lidhje hic me fene apo jo, se ato qe na bejne programet mesimore, qe na miratojne shkollat e na i akreditojne, ti e kupton qe asnje lidhje s&#39;kane me fene), pra nje sistem per te jetuar. Mirepo cfare te besh, do gjindet nje gozhde ku te zihemi e kacafytemi, meqe kete dijme te bejme me mire.</p><p>Dhe hopla ke gjetur Islamin. Tani ty mund te pelqeje bytha e europianeve meqe jemi nje rrace, po njehere per njehere me pelqen e imja.</p><p>Po e keqja eshte se duhet te presesh derisa Europa te bjere ne derexhene e (b)loqeve shqiptare, per te plotesuar &quot;utopine&quot; tende (lol).&nbsp;</p><p>Edhe nje te fundit, me mire ul bythen time ne vendin tim, sesa te ul te te tjereve ose te ma ulin.</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Gjuha shqipe daje eshte ndaluar vetem per nja 20 vjet ne Shqiperi, prej osmaneve. Dhe kjo u be vetem kur filluan levizjet qe synonin coptimin e perandorise. Osmanet e ndaluan, me qellim qe te frenonin kete copetim, duke mos dashur shkeputjen e Shqiperise nga perandoria. Por, turqit nuk e kane luftuar kurr gjuhen shqipe me pare. Fakti qe ajo eshte shkruar nga letersia e klerikeve katolike si dhe nga ajo e bejtexhinjve muslimane tregon se kurrfare problemi nuk ka pasur per osmanet, fakti qe shqiptaret shkruanin apo jo gjuhen e tyre. Te mos harrojme se alfabeti me i rendesishem i hartuar per gjuhen shqipe, ai i Komitetit te Stambollit, punonte mu ne zemer te perandorise dhe as qe i shkaktonte ndonje problem Sulltanit kjo. Madje perkundrazi, te gjithe pjestaret e atij komiteti, ishin zyrtare te larte te shtetit osman.</p>

Submitted by arnaut (not verified) on

<p>Arben, ti ke nevoje te emancipohesh nga trute vella i dashur. Jetojme ne shekullin e XXI ku sundon liria fetare dhe jo urrejtja fetare qe ti vjell nga goja e nga shpirti yt. Turp te kesh.</p>

Submitted by Arben Çokaj (not verified) on

<p><strong>arnaut</strong>, sa keq që je shqiptar i turqizuar që në emër, nuk e di kush ka nevojë të emancipohet, feja islame e ti, që akoma vrisni gra me gjuajtje me gurë, apo ne të tjerët, që kemi parë botë me sy dhe kemi parë sa mbrapa e lini vendin ju me trurin e shpërlarë nga zëri i amplifikuar i imamëve 5 herë në ditë, duke na e paraqitur Shqipërinë një vend mesjetar në shekullin e XXI-të. Turp të kesh ti, që shkruan edhe anonim, se unë po shkruaj me emrin tim dhe po them merndimin tim, për ju të tredhur në mendime, q1ë doni me harbutëri të na tridhni edhe ne.</p>

Submitted by antishqiptari (not verified) on

<p>Ne c&#39;do shkrim ku permendet Islami, ne shkrimet qe nuk permendet por mund te ishte permendur, ne ato qe nuk zihet ne goje dhe s&#39;ka pse etj gurgullojne perrenjte psiqike te tipit pavllo gjermanithi &amp;co.</p><p>Borxh ua kemi te merzitim minutat me keta monologje neuro-menopazatik te mbushur plot urrejtje nga meshkuj qe e shprehin mashkulloritetin e tyre &nbsp;duke trashur zerin neper forume?!!!</p><p>Sinqerisht na keni care ........</p>

Submitted by Drini (not verified) on

<p>Bollo korraket e davutogluse. mire shume e ka ai Arbeni. Pse pellasin hoxhet nga minarete sa trembin edhe femijet ne gjume. Ikni more tutje nga vellezrit tuaj korrake ne turqi dhe arabi e na lini rehat. Doni edhe Evrope ju bythperpjetet e Davutogluse. Skeni sy ne balle qe sjua vershellen njeri? Po mire vdisni ne ate injorancen tuaj prej islamikesh. Islami nuk eshte fe , por ideollogji e papranushme ne shoqeria njerzore .</p><p>Turp sju vjen kur mblidheni neper ato xhamite ku vjen ere e qelbur corapesh dhe bythe te palara?</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by antishqiptari (not verified) on

<p>llum qelbesire idiot neveri pisllek bytheqir pedofil nekrofil zoofil pasiv mesjetar shkerdhate mut komunist nacionalist injorant pervers skizofren legen shurrepijanec bythec moterqir.</p><p>&nbsp;</p><p>Sapo ja vura vetes detyre qe ne komente nuk do te ruaj me etiken ndaj atyre qe s&#39;e ruajne etiken. Sdq asnjehere nuk do te sulmoj grupe, besime dhe ideologji, por vetem persona si i mesipermi te cilet nuk kane asnje argument ne mendje dhe detyrohen te argumentojne me bythe.</p>

Submitted by Arben Çokaj (not verified) on

<p><strong><font color="#000000">antishqiptari</font></strong>, përve<font color="#000000">ç</font> se je anhti-shqiptar, je edhe një besimtar i denjë islamik, arab, se dukesh nga fjalori që përdor. Ky është emancipimi dhe civilizimi i rracës suaj, ne duhet t&#39;u pranojmë gjithë shëmtirën tuaj, se jemi demokratë. Po ju a e dini se deri ku e keni vendin? A e dini se edhe toleranca jonë vjen e lodhet një ditë dhe do ua vëmë kufirin te thana, se po na merrni në qafë edhe një herë si komb, 50 vjet komunizmi, tani ju me këto ideologjitë tuaja primitive të para 1400-1500 vjetëve? Mos na u impononi brutalisht kështu, por tregoni civilizim para pjesës tjetër të shoqërisë, mos bëni ndotje akustike e fyerje të kësi llojit, se pastaj vendin në hale e keni. Po të ishit ju besimtarë të denjë, nuk synoni të na fyeni e nxirrni trutë, sapo ne kritikojmë shëmtirën tuaj. E di se ndjeheni keq për pozicionin jo të rehatshëm që keni, në shekullin XXI silleni si në mesjetë, por duhet të gjeni mënyrën financiare dhe intelektuale të dilni ngha rrethi vicioz e vetëvrasës ku jeni futur, se dëmton veten në radhë të parë, por edhe ne.</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Pellitja jote mentale tregon se cfare lloj errezire ekziston ne boten tende te shpifur. Per ty nuk ka vend per te tjeret, per ata qe nuk jane aq palla trapi sa ty. &quot;Shkoi ne Turqi e Arabi&quot;, - tua ti. Zhduku vete ne Hollande dhe thethit hashash me dylberet e emancipuar. Ky eshte vendi yne dhe ka vend per te gjithe. Ai qe nuk do, le t&#39;ia mbathe per ne zululandin e vet monoideologjik.</p><p>Ju jeni fende me ere e Enver Hoxhes. Nuk dini me e nda boten me te tjeret. Kjo eshte specia me mjerane qe ka prodhuar homo sapienci</p>

Submitted by Arben Çokaj (not verified) on

<p><strong>d</strong>. <em>feja islame = me anti shkencë</em>... Ku e njeh feja islame <em>homo sapiensin</em>? Mos na bëj si i ditur. Nuk kam gjetur njeri të zgjuar deri sot, që beson në një ideologji primitive. Njih vetveten, thotë Sokrati. Kur të njohësh vetveten, merr kurajo e shkruaj me emrin e vërtetë - do të kesh më shumë përgjegjësi për atë që thua dhe do të jesh më i besueshëm. Nuk do të fyesh më kot të tjerët dhe nuk do mbrosh ide të paargumentuara. Feja islame kudo ku mbizotëron, ka mungesë civilizimi, ka padrejtësi sociale, ka keqpërdorim të pushtetit, ka skamje, injortancë&nbsp;e varfëri. Këto janë argumente. Moszhvillimin e Shqi&uml;përisë unë e lidhi edhe me këtë ndikim që feja islame i jep shoqërisë sonë. Jep kundërargumente, mos fyeni. Mos fyeni dhe mos u fyeni!</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Ai qe po fyen je ti, qe ne rrjeshtat e pare qe shkrove.</p><p>Sa per ate qe ti thua se feja Islame nuk e njeh shkencen, ne fakt je ti qe nuk njeh as fene Islame e as shkencen dhe ato dy-tri klishe bajate mediatike qe ke degjuar lart e poshte, i merr per te vertetat perfundimtare te botes. Muslimanet jane te paret qe shpiken epistemologjine e vertete, me futjen e metodes eksperimetale ne shkence, te cilen e huazoi me pas Francis Bakon. Zhvillimet e muslimaneve ne matematike, fizike, astronomi, mjekesi dhe filozofi, ishin ato qe i dhane zhvillim rilindjes europiane (vete fjala algjeber psh. vjen nga nje matematikan arab Al Xhaber, qe ishte nje nga me te famshim te asaj kohe, gjithashtu muslimanet jane ata qe ngriten spitalet e para, qe futen krirugjine ne mjekesi, qe e shnderruan astronomine ne nje shkence me vete, dhe vargu i asaj qe ata zhvilluan eshte i pafund). Ka studime pa fund qe e tregojne per arritjet e jashtezakonshme te qyteterimit musliman.&nbsp; Fakti qe ti nuk di gje, thjesht tregon se je injorant, dhe fakti qe merr persiper ta kthesh injorancen tende ne kauze, tregon akoma me shume ne cfare niveli erresire je.</p><p>Njih veten tende me pare, pastaj keshillo te tjeret!</p>

Submitted by Ilir Meta (not verified) on

<p>Nuk desha te marr pjese ne diskutim por te pavertetat e fundit te D nuk kane bythe ku te rrine</p><p>Persa i perket shkences ajo ishte e zhvilluar para se arabet te perqafonin Islamin 1500 vjet me pare. Ne momentin&nbsp; qe perqafuan islamin me rregullat e tij ata ndaluan ne vend zhvillimin e tyre dhe ngelen mbrapa, nderkohe qe kombet te tjera ecen perpara.</p><p>Emrat te cilet ti i permend jane para lindjes se&nbsp; fese myslimane, po nuk ke faj qe nuk i di se nuk ka ndonje shkolle myslimane qe ti pohoje dhe te ti mesoje ty dhe atyre qe mendojne si ty keto gjera.</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Ajo qe une thashe eshte dicka mese e mirenjohur per kedo qe ka lexuar dy gram nga historia e qyteterimeve. Gjerat gjykohen me lexime jo me urtesi popullore skraparllite.&nbsp;</p><p>Nuk thashe qe muslimanet e shpiken shkencen, por ata mevetesuan nje sere shkencas si dhe hodhen themelet e epistemologjise (te cilen ti as qe e di se cfare eshte), nepermjet metodes eksperimentale. Te gjitha ato qe thash me lart jane mese te verteta, dhe jane vetem disa grimca, Ka nje literature te bollshme qe tregon arritjet shkencore, filozofike, letrare dhe teknologjike te muslimaneve ne periudhen e kalifatit arab. Fakti qe ti nuk je i informuar, eshte fatkeqesi e jotja. Te pakten mbaje fshehtas injorancen dhe mos e shfaq kaq hapur se del shemtuar. Per me teper arabet kane qene krejtesisht te pazhvilluar perpara ardhjes se Islamit dhe vetem me ardhjen e tij filluan te jepen pas shkences, filozofise, arkitektures dhe teknologjise. Arritjet me te medha kane qene ato qe fillojne ne shek VIII deri ne XII. Atehere zoterit e botes ishin pikerisht &quot;jevgjit&quot; arabe, ndersa raca jote superiore digjte njerez neper turra drushe.</p><p>Pertej racizmit tend idiot (nuk e di sesi mund te jete racist shqiptari) :)) , qyteterimi ka kaluar nga Egjipti, Kina, Greqia, Roma Arabet e se fundmi Evropianet. Bota eshte ciklike. Injorantet si puna jote shohin castin nuk arrijne te kuptojne se ai nuk eshte i perjetshem por nje kalim.</p><p>Persa i perket politikes se vendeve muslimane, ia fut teresisht kot, sepse nuk ka asnje vend musliman qe te drejtohet nga lideret fetare. Te gjitha keto vende sot udhehiqen nga diktatore e junta ushtarake qe kane mbetur ne pushtet pas largimit te kolonizatoreve te bardhe. Dhe ky nuk eshte faji i popujve te ketyre vendeve, e aq me pak, i fese se tyre.</p><p>Por ti or mik, qe vlereson vetem sunduesit, je thjesht deshmi e aspakteve me te mjera te races njerezore qe di te madheroje vetem te pushtetshmit. Kjo eshte drama e vertete nejrezore, te cilen na duhet ta vuajme edhe ketu ne vendin tone me nje mije halle.</p>

Submitted by Ilir Meta (not verified) on

<p>Dhe per ate qe thua qe fete qe kane mbizotruar ne zonen tone jane fe te pushtuesve.</p><p>Kjo eshte e vertete,&nbsp; por me mire te kesh te njejtin besim me rracen te ciles ti i perket dhe e cila sundon gjithe boten sesa me jevgjitet injorante dhe te pashkolluar.</p><p>Te pakten krishterimi e ka ndare fene nga shteti kurse per myslimanet feja dhe shteti jane nje. Sepse ne shtetet islamiste kryetari i shtetit eshte njekohesisht dhe hierarku me i larte fetar i atij shteti. Dhe shprehja e famshme &quot;kush te qi Kadiu, ku do te ankohesh tek Kadiu&quot; gjen zbatimin me te famshem.</p>

Submitted by Penel (not verified) on

<p>Po ku e kupton dot komentin e D&nbsp; ti mor lumemadh?</p><p>Besimin e rraces tate mbaje sa te te dale e bardha e syut. Po na sqaro nje gje, ate shprehjen e famshme qe citove e ke mesu ne malet e Skraparit? Se po te zbresesh ca nga mali, ku me sa duket nuk ushtrohet vetem zeja fisnike e kullotjes se dhenve apo prerjes se drunjve te trashe e te holle, shprehja eshte : Vete Ali e vete Kadi&quot;, ku evokohet zotesi, pushtet, e shume gjera te tjera.</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Ti Ilir qenke pellazg fare per nga formimi. Daje, duhet te dish qe edhe krishterimi e ka origjinen jo nga njeriu i badhe &quot;superior&quot;, por nga e njejta rrace e zeze &quot;inferiore&quot; si arabet, nga nje race semite sic jane cifutet. Shfaqjet ikonografike dhe kinematografike qe e paraqesin krishtin si race indoeuropiane, jane keqkutime kulturore qe i hane shume kollaj trutharet analfabete si puna juaj.</p>

Submitted by Penel (not verified) on

<p>Se si e vlereson ti Arben Cokaj fene islame, nuk i plas kujt. Edhe ato mburrjet e tuja katundareske per gjoja koment me emer te vertete, vetem sa rrisin groteskun e mendjes tate, se ne fakt si e nxorre emrin ti, si e mbajte fshehur, nuk shkelqen mungesa jote.</p><p>Ai qe s&#39;po duron dot te vertetat je ti, me ato gerrmerret e tuja gjithe gelbaze mesjetare.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

<p><strong>Islami nuk asht Fè, por asht Teo-kraci. </strong>Veçse mos me akuzoni per islamofobi, se nuk e shava Islamin, por vetem pohova se çka asht.</p>

Submitted by Drini (not verified) on

<p>Mjer ai njeri qe burgos veten&nbsp; duke u&nbsp; perqafuar ideologjine islamike. Shoh fatkeqsisht se paska&nbsp; ca kokrra edhe ketu. More derdimene po pse e njehsoni veten me fene e arabo evgjiteve, clidhje keni me ate kuran arabik? as traditat evropiane e as ato shqiptare nuk ngjajne me traditat barbare te arabo- zhapzinjve.</p><p>Turp tju vij more debila te Davutogluse.</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Shprehjet e racizmit banal qe ju prodhoni nga trazirat e corbes ideologjike qe ju trazon stomakun dhe trute, jane per te vjelle. Ne qofte se raca superiore ka mbetur ne kafkat tuaja bosh, atehere qenia njerezore eshte ne mjerimin e saj me te thelle.</p><p>Por te pakten, hapni syte e mesoni se Islami dhe Krishterimi ngjasojne shume me njeri-tjetrin, ne norma, vlera, histori dhe botekuptim. Kjo vjen sepse keto fe kane te njejten origjine, muslimanet pranojne biblen dhe toren, pranojne profetet e meparshem, pranojne krishtin etj. si dhe per faktin qe keto fe kane te njejten etno-kulturor duke rrjedhur te dyja nga trualli semit se bashku me judaizmin.</p><p>Por ju jeni mjerane. Duke pare filma nga Hollivudi ju eshte mbushur mendja se Krishti ka qene europian.</p><p>:)))</p><p>Perpiquni ta merrni dijen nga librat, jo nga televizori!</p>

Submitted by Ilir Meta (not verified) on

<p>Po mire mor dallkauker, e dashamires te jevgjiteve arabo-afgano-pakistanezo-mysilimane mund te na e shpjegoni perse keto vende qe kane perqafuar islamin jane vendet me te prapambetura dhe me te varfra te botes.</p><p>Apo do te thoni qe kjo nuk eshte e vertete.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Leonardo (not verified) on

<p>Bollë me këta myslymët në qoftëse nuk ju pëlqenë ky vendë e dini që është laik dhe drejtësia është laike dhe shkollat janë laike dhe në qoftëse nuk ju pëlqenë mund të shkoni në mekë tju plotësojnë të gjitha dëshirat</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Ti plako, meso njehere se cfare eshte laicizmi pastaj fol, e mos ia fut kodra pas bregut. Laicizmi eshte nje ideologji qe predikon ndarje te shtetit nga feja.</p><p>Tani, me gjej ti mua se ku eshte shteti ne kete muhabet, pastaj hajde e flasim.</p><p>Roza rozina</p><p>Celin trendafila</p>

Submitted by Anonim 1 (not verified) on

<p>Ndersa ti Leonardo dhe ti Drini keni ngaterruar faqen e komentit, se me duket e keni te zemra shqiptare. Hajt vellezer, se vendin s&#39;na e falet ju e nuk ju marrim leje juve se ku duam te rrime e se ke fe duhet te ndjekim.</p><p>Po pastaj, lum miku po te mos ekzistoje kjo feja islame, ju me ke do shfaqni burnine tuaj, meqe s&#39;ju pret kaplloqja tjeter::))?</p>

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

<p><em><strong>Islami nuk asht Fè, por asht Teo-kraci.</strong></em>- E ka thane vete Muhameti.</p><p><strong>Feja asht e ndame nga Pushteti.</strong>- E ka thane vete Krishti.</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Prandaj keni rjep miletin gjate gjith mesjetes ju katoliket Paul.</p>

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

<p>Fjale kote.&nbsp;</p>

Submitted by albert tapia (not verified) on

<p>Shkrimi flet per lirite fetare qe jane te kercenuara dhe nderkohe debatuesit ja kane fut nje debati per qejf te tyre duke nxjerre me kete rast cdo lloj mllefi qe kane. Eshte lemeri se si disa rob rrine ne internet gjithe diten duke sperkat me urrejtje fetare gjithkend sidomos ata qe besojne tek islami. &nbsp;Nje dy fondamentaliste si ky Cokaj dhe Tedeschini duket se sapo jane duke u ngoh ne turren e druve te inkuizionit ne shekullin e 16-te. &nbsp;Cokaj duket qe ehste injorant dhe nuk di asgje vec faktit qe raca e tij ehste siperore( keshtu duket se mendon ky fakir). Ky Tedeschini perpiqet beje si studiues i feve dhe ketij i del islami i keq dhe i erret dhe krishterimi i mire dhe i ndricuar. Ngaqe nuk sheh prandaj i del keshtu. ben edhe ca marrina te tjera ( nga urrejtja dhe te kete turp)dhe &nbsp;qit nje fatva ku medemek u dashka vra ai qe nderron fene ose brakstis fene islame. Ky robi tedeschin meno qe islami fillo dhe maro tek nje fatva ( as ka ekzistu ma para e as me pas). Sipas ketij teveqeli se vetem teveqel tani duhet me nise nje kryqezate ndaj islamit sepse ai qenka terrorist. Nga tipa si ky u prodhua Breivik, &nbsp;por per fat kjo lloj prerjeje e manget njerezore ehste e paket dhe fare e paket. Edhe krishterimi nuk ka snsje lidhje me kafshe si ky.</p>

Submitted by d (not verified) on

<p>Paul. Per mua materiali qe ti ke nxjerr nuk ka asnje shanc te jete e vertete. Nese do te sihte e vertete do te behej shkak per incident diplomatik, pasi aty futen ne loje shtetas qe nuk jane egjiptiane. Nga ana tjeter ligjet egjiptiane nuk e lejojne kete, megjithese jane diktatoriale.<br />Por, te gjykosh nje fe 1400 vjecare me nje link banal interneti te nje forumi periferik, eshte pak te thuash injorance e thelle.</p><p>Por te pakten, hap syte e lexo se cfare kane bere vellezerit e tu katolike gjate mesjetes. Ke degjuar gje per turrat e druve qe dogjen te gjalle shkenctaret me te mire, vetem pse nuk u perputhej e verteta e tyre me marrezirat qe besonte Papa?!<br />Megjithate, une i kam dy pare mend ne koke sa te mos gjykoj gjithe krishterimin nga gjera te tilla. Sepse une jam musliman dhe e dua te verteten. Dhe duke qene keshtu nuk dua te them per fene e tjetrit gjera qe nuk i perkasin ne thelb.</p><p>Kurse ty te intereson propaganda Paul dhe jo e verteta. Dhe c&#39;eshte me e keqja ti ben propagande negative. Ti mendon se mund t&#39;i sherbesh fese tende duke shpifur e ulur fene e tjetrit.</p><p>Krishti do te turperohej per ty.</p>

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

<p>Me duket se nuk po me merr vesht.</p><p>Ate çka ka ba ne mesjete Papa, &nbsp;e ka ba nen influencen e mesjetes, por nuk e kan ba tue u mbeshtete ne mesimet e themeluesit te kristjanizmit. Ne asnji rresht te Ungjillit, librit qe lexohet ne Kishe kur thohet mesha çdo dite dhe u lexohet besimtarve, nuk thuhet te vrasish, perkundrazi thuhet te mos vrasish. Kjo ka qene nji shkelje e parimeve te kristjanizmit. Parimet jane nji gja dhe zbatimi apo moszbatimi asht nji gja tjeter. Moszbatimi i parimit kristjan asht i denueshem kushdo qe ta kete ba.&nbsp;</p><p>Ndryshe qendron puna ne Islam. Se pari <strong>islami nuk asht thjeshte besim fetar, por asht teokraci</strong>, lidhje organike e besimit fetar ne Allah/Zotin me ligjet e Robit/Sundimtarve. Kete nuk e ka Kristjanizmi, prandej kristjanizmi asht besim fetar ndersa Islami jo.</p><p>Tashti, se çka beson ti o nuk beson ti, kjo gja mue personalisht, as edhe Kushtetutes sone, nuk i intereson. <strong>Pra ne lidhje me aspekti fetar te Islamit a asht Muahemti profet o jo, a asht Krishti i biri i Zotit o jo, keto pune mue nuk me interesojne fare sepse jane pune personale.</strong></p><p><strong>Mue me interesojne aspektet ligjore te Sheriatit/ligjve te robve te shekullit te VII-t te cilat nuk perputhen, perkundrazi, jane ne kundershtim me Kushtetuten. </strong>Kete gja un e perseris ne te gjitha komentet e mija dhe ti vjen e me thue prep se un jam kundra besimit fetar islam. Tash besoj se e more vesht dhe te lutem lexo komentet e mija me vemendje e mos perserit gjithnji te njajta fjale se here te tjera nuk te pergjigjem ma.</p><p>Pra un nuk kam asgja me besimin fetar islam, por e kam me ligjet e Sheriatit, qe jane ligjet e njerzve, te cilat duhen ndryshue ne perputhje me ligjet tona shtetnore te shekullit te XXI. Ma kjarte se keshtu un nuk dij me ta spjegue.&nbsp;</p><p>Por ne qoftese ti don qe ne shoqnine tone te shekullit te XXI te zbatohen ligjet arabe te shekullit VII, atehere je ti qe nuk don me ece me kohen.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by albert tapia (not verified) on

<p>Paul-ina c&#39;pate mer qe more zjarr kshu. Ti bo si intelektual (hal). ti ditke edhe me perdor fjalor legeni dhe lafaraku se kshu duhet te jesh. Te tradhto moj Paul-ina, te nxjerr qe je kurv edhe kur don me bo si nershme. &nbsp;Nejse nuk du me u marr mo me jarge si ti,pata idene se ti ke njefare sensi ma te kujdeshem ne komunikim, &nbsp;vazhdo thuj c&#39;te dush, c&#39;te te lejoje boshlleku yt. &nbsp;Tung Paul-oooo, bej qejf ne gjithe perversitetin qe ke gjet me e pase per identitet.&nbsp;</p>

Submitted by Arben Çokaj (not verified) on

<p>Për të gjithë ata që mbrojnë fenë islame e na meren me mbeturinat e fesë së një pushtuesi, i cili ka rrënuar kombin shqiptar, mund të bëj komentin e mëposhtëm. Secili është i lirë të besojë në çfarë të dojë sot, por ne duhet të dimë edhe se çfarë na shërben, e çfarë jo. Bota e qytetëruar është më e zgjuar sot dhe i ka lënë fetë mënjanë në punën e tyre - ashtu duhet të bëjmë edhe ne e të shohim zhvillimin dhe ecjen përpara.</p><p>Unë jam që zëri që thirret nga xhamitë me altoparlante të ndalohet, se na paraqet si në mesjetë, dhe fetë të aplikojnë veprimtarinë e tyre brenda ambjentit të tyre fetar, dhe vetëm brenda komunitetit të tyre, e të mos na imponohen me ndotje akustike, apo të bllokojnë sheshet duke çuar bythët përpjetë e duke u veshur me tyrbe, se është turp, primitivizëm dhe joproduktive për shoqërinë.</p><p>Fetë në Shqipëri duhet ta gjejnë gjuhën e përbashkët e të tregojnë se vërtetë kanë tolerancë, kur nuk na bezdisin ne të tjerëve, që nuk kemi interesa fetare. Sa për fyerje, lexoni më lart dhe i gjeni fyerjet të drejtuara direkt drejt meje. Unë po flas për një fe, për të metat e saj, nuk po fyej personalisht asnjërin këtu, ndonëse shumë prej jush që mbroni islamin, jeni anonimë. E kjo është gjithashtu fyerje. Njeriu tregon emrin e tij dhe bindjet e veta, mirë apo keq qofshin ato, kur e ka pa hile.</p><p>----</p><p>Muslimani nuk ka gja tjetër në jetë, as qëllim si me punua e me zhvillua veten e vendin, por vetëm si me vdekë. E para se me vdekë, ai ka detyrim me shkua një herë në Mekë, kuptohet për pelegrinazh, një formë detyrimi të turizmit me zor, dhe me ndërtua një xhami para vdekjes... Se jeta e vërtetë është e rreme për muslimanin e mirë, asht provë devotshmërie, ndërsa jeta e përtejme, ku njeriu vdes, e hahet nga krimbat, ajo pra, është parajsa e vërtetë.</p><p>O Allah, ndihmoj të gjithë muslimanët e vërtetë të jenë të devotshëm, jo për këtë jetë, por për jetën tjetër, pra për vdekjen dhe merri të gjithë në krahët e tu. Dhe të gjitha veprimtaritë e muslimanit, ndihmoj o Allah, të jenë në shërbim të asaj jete, se kjo jetë asht rrenë, jeta pas vdekjes, që nuk e njeh askush, asht jeta e vërtetë... A ka rrenë që shitet kaq shtrenjtë në botë, o Allah, veç rrenës se pasi të hanë krimbat, ti shkon në parajsë e jeton i vdekur i lumtur?!</p><p>Dhe të gjithë muslimanët të shërbejnë ty o Allah, e askush nuk dyshon në ekzistencën dhe fuqinë tënde, se ti je rruga, ti je e vërteta që askush s&#39;e njeh, veç teje o Allah. Ti i përgatit muslimanët e vërtetë, që për hir të vdekjes, që gjithësesi është e pashmangshme, ta injorojnë dhe të mos e duan jetën, se muslimani i vërtetë jeton gjithë jetën se si me vdekë, e asnjëri prej tyre nuk ka mundë ta shmangë vdekjen, pavarësisht se të luten 5 herë në ditë, por të gjithë urojnë, kur po vjen ajo ditë fatlume, me vdekë, me ardhë tek ti o Allah i plotfuqishëm, me ardhë e me të ngrënë krimbat, të gjithë muslimanët e vërtetë, mezi e presin.</p><p>Mundësoja pra Allah çdo muslimani të vërtetë që të vijë në Mekë, të sillet si budalla rreth një guri meteori të mbuluar si gratë me perçen e zezë dhe të harxhojë edhe ato pak para që ka, për turizëm të shenjtë... në shërbim të sheikëve arabë (e si me i fitua paratë Meka ndryshe?)... Dhe ta gjuajnë djallin me gurë atje në Mekë (të tallin bythën paksa me veten), dhe mos e harro këtë, as dëshirën e përjetme me ndërtua një xhami... Se xhami kanë shpirtat e muslimanëve sa janë gjallë - si vlera më e lartë morale e përshpirtjes para teje o Allah!</p><p>Sa mirë që turku na pushtoi 523 vjet, e nuk na la as shqipen me e mësua, duke na lënë në injorancë e përçudnua si komb, por na solli besimin për ty o Allah, na solli dritën tënde, që nuk e le asnjë mysliman gjallë, por të gjithë i merr një e nga një me dëshirën e vërtetë, se jeta e përtejme, jeta pas vdekjes, atëherë kur ta hanë krimbat mishin, asht ma e mirë se kjo jetë që kemi. Dita ma e lumtur për muslimanin e mirë, asht pra, dita e vdekjes. Kot me jetua o Allah! Kjo jeta e vërtetë është e gënjeshtërt, ndërsa rrena e madhe që vjen pas vdekjes, asht edhe jeta e vërtetë... Ndaj të lutemi o Allah, që na i merr sa ma parë muslimanët e vërtetë në krahët e tu e rregullojua atyre jetën, siç e ke zakon ti!</p>

Pages

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.