skanimi
Shtyhet pagesa për koncesionin e skanimit të kontejnerëve
Kuvendi miratoi me 81 vota pro, 13 kundër dhe 4 abstenime projektligjin “Për miratimin e marrëveshjes, ndërmjet ministrisë së Financave dhe Ekonomisë si autoritet kontraktues dhe shoqërive “S2 Albania” shpk dhe “Rapiscan systems” INC “Për një ndryshim në marrëveshjen e konçensionit për financimin, ngritjen dhe operimin e shërbimit të skanimit të kontejnerëve e automjeteve të tjera në Republikën e Shqipërisë, miratuar me ligjin nr. 123/2013” të ndryshuar””.
Shtyhet pagesa për koncesionin e skanimit të kontejnerëve
Kuvendi miratoi me 81 vota pro, 13 kundër dhe 4 abstenime projektligjin “Për miratimin e marrëveshjes, ndërmjet ministrisë së Financave dhe Ekonomisë si autoritet kontraktues dhe shoqërive “S2 Albania” shpk dhe “Rapiscan systems” INC “Për një ndryshim në marrëveshjen e konçensionit për financimin, ngritjen dhe operimin e shërbimit të skanimit të kontejnerëve e automjeteve të tjera në Republikën e Shqipërisë, miratuar me ligjin nr. 123/2013” të ndryshuar””.
Nga Olti Peçini tek Avdiol Dobi. Nga Sali Berisha tek Edi Rama...
Një mjek stomatolog dhe një recepsionist mund t’i bashkojë çdo gjë në këtë botë, por vetëm në Shqipërinë e Sali Berishës dhe të Edi Ramës, që është e njëjta gjë, i bashkon fakti se ata bëhen pronarë kompanish që marrin konçesione në milliona euro.
Ja shembulli:
Më 16 shtator 2013 qeveria e z. Berisha kaloi në Parlament dhe miratoi kontratën koncesionare të skanimit fituar nga OSI Systems. Kjo e fundit I kalon 49% të aksioneve për vetëm 5 mijë lekë të vjetra një partneri shqiptar, S2 Albania, në drejtimin e një dentisti me emrin Olti Peçini.
Kontrata e ndryshuar me Rapiscan, të ardhura 11.3 mln euro
S2 Albania, kompania që po zbaton marrëveshjen koncesionare për skanimin në dogana, ka deklaruar në tatime të ardhura prej rreth 1.5 miliardë lekësh për vitin 2016, apo 11.3 milionë euro.
Monitor raporton se subjekti nuk ka dorëzuar bilanc për vitin 2016, por të dhënat bëhen të ditura nga tatimet. Në krahasim me vitin 2015, kur xhiro e deklaruar në bilanc ishte 1.5 milionë euro, të ardhurat janë rritur me 73 herë. Me kontratën që filloi të zbatohej në 7 shtator 2015, 2016-a ishte viti i parë i plotë i aktivitetit.
Skanimi i trurit mund të parashikojë se çfarë do të ndodhë në të ardhmen
Truri ynë duket të jetë më mirë në parashikime sesa vetë ne. Një pjesë e trurit tonë bëhet aktive kur ka dijeni se diçka do të ketë sukses të plotë, edhe pse ne me vetëdije mund të vendosim ndryshe. Nëse kjo gjetje funksionon, mund të çojë në sondazhe më të mira elektorale, madje të parashikojë edhe ndryshimet në tregjet financiare.
Kush do trajnojë skanuesit e doganave ku po kalojnë tonët e kanabisit?
Sot është publikuar një lajm sipas të cilit Policia Mbretërore Holandeze do të trajnojë policët dhe punonjësit e aeroportit “Nën Tereza”. Arsyeja jepet pak a shumë kështu:
Droga që po i shpëton skanimit qindra milionësh!
Koncesioni i skanimit në dogana po rezulton në një prej skandaleve më të mëdha, për koston e madhe, por edhe evidentimin tanimë të provuar se droga në Shqipëri është çështje politike.
10 tonë u kapën sot në Ancona të Italisë, në një kamion, shoferi i të cilit, shtetas shqiptar, është arrestuar. Marijuana ishte fshehur poshtë pjesëve metalike dhe këtu del në dritë vlera e supozuar e skanerëve që duhet të zbulojnë kalime të kësaj natyre në doganat shqiptare.
Droga “pa doganë” dhe gjoba e koncesionit të skanimit me vulën e qeverisë
Mediat italiane raportojnë për sasi rekord droge që kanë mbërritur nga Shqipëria dy muajt e parë të 2017-ës. Llogariten në 9 ton kanabis, e ardhur në rrugë detare, ilegale ose përmes porteve që lidhin dy vendet. Rruga më e përdorur është ajo e Portit të Durrësit ku janë regjistruar disa raste kamionësh të ngarkuar me lëndë narkotike kryesisht kanabis.
Skanimi 22 euro në dogana, bizneset e huaja shmangin tranzitin nga Shqipëria
Tarifa 22 euro e skandimit në dogana, duket se ka ndikuar negativisht në zgjedhjen e Shqipërisë si rrugë tranziti për transportin e mallrave. Të oaktën kështu thuhet në një raport teknik të përgatitur nga Këshilli i Investimeve ku krahason përparësitë konkurruese të Shqipërisë në raport me vendet e Ballkanit Perëndimor.
Konçesioni i skanimit/A u prish skanderi i kinezëve qëllimisht? U rinegocua siç duhej marrëveshja?
Nëse ka një çudi me paratë e shqiptarëve, ky padyshim e ka emrin: “Rapiscan”. Përveç problemeve dhe kostove që kontrata konçesionare e finazliaur në 16 shtator 2013, u ka krijuar bizneseve, duket se ka patur edhe disa prapaskena. Në një intervistë dhënë për gazetarin Zamir Alushi në gazetën “Shqi”, Blerta Kraja, që ka mbuluar detyrën e Drejtorit Administrativ në Drejtorinë e Përgjithshme të Doganave dhe zv.Drejtore e Përgjithshme e Doganave, zbulon disa hollësi që lidhen me konçesionin e skanimit.