reklama
Tirania e bukurisë ideale
Javën e kaluar në Kuvendin e Norvegjisë kaloi një ligji i ri në lidhje me reklamat. Këtu u vendos që reklamueset/reklamuesit që kanë përdorur filtër që ndryshon pamjen e tyre në mënyrë artificiale, ose nëse kanë kryer ndërhyrje kirurgjike estetike, duhet të shkruajnë e të informojnë publikun në mediat sociale për një gjë të tillë.
Facebook nën hetim për shantazhim të përdoruesve
Agjencia Federale Gjermane për mbrojtjen e konkurrencës do të përfundojë në vitin 2017 hetimin për shkelje të mundshme të ligjeve antitrust nga Facebook.Bundeskartellamt po e heton nga 2016-ta kompaninë Facebook pas dyshimeve për shkelje të privatësisë të përdoruesve të saj, duke shfrytëzuar dominimin e saj në rrjetet sociale.
U katandis kokoshi një thelë. Lider i PS-së, nëpunës i qeverisë, lypsar i LSI-së, delirant i Ballkanit dhe një kryeministër i llastuar
Tetë faqet e publikuara në "The Economist" për Shqipërinë si "liderrrre e rrrë-formave në Ballkan" rezultoi se ishin thjesht shkrim me pagesë. Me siguri që këtu ka dorë mendja e hollë si e një femre e Endri Fugës, me miratimin e djalit kryeministër, që "penalltinë e gjuan vetë". Me siguri një shembull për të gjitha mediat shqiptare: Edi, do të të përkëdhelin? Do fjalë të mira? Tundi xhixhat dhe do kesh përditë PDF-Shqipërinë që do. Kuptohet si hapësirë pasqyrë ku ti me të tutë të masturbohesh politikisht me sukseset e "korrje-shirjeve" të barit të keq, anembanë Shqipërisë.
Tregu i reklamave, Top Channel kryeson me të ardhura, por Klan fiton më shumë. Tema TV online, modeli i ri që synon të tërheqë “video sharing”
Buxhetet e marketingut janë të parat që kompanitë shkurtojnë në kohë krize. Dhe sa më shumë që zgjat kriza, aq më shumë përdoren dhe gërshërët. E njëjta gjë po ndodh me sipërmarrjet në Shqipëri. Për të disatin vit radhazi, bankat dhe telekomunikacionet, dy grupet reklamuese më të mëdha në vend, po ulin shpenzimet e marketingut, (në 2014-n rënia për këto dy grupe ishte rreth 4%). Dhe më të prekurat nga kjo sjellje janë mediat, si e shkruar ashtu dhe elektronike, të cilat reklamat i kanë ushqimin e tyre kryesor.
Aksioni antiinformalitet, bizneset heqin tabelat e reklamimit
Disa nga dyqanet në rrugë të ndryshme të Tiranës kanë hequr nga “koka” e tyre reklamat me emrin e markës apo emërtimin përkatës, shkruan “Monitor”. Në rast se, me nisjen e aksionit antiinformalitet, rrugët kryesore të kryeqytetit panë një mbyllje masive të dyqaneve, një fenomen i cili duket se po zëvendëson këtë të parin, është heqja e reklamave të dyqaneve. Të kontaktuar nga “Monitor” ata kanë shpjeguar se heqja e reklamës së tyre bëhet pasi mundësia për të përballuar taksën për të, është më e ulët tashmë që janë pajisur me kasa fiskale.