<p>Nje shkrim qe, te pakten nga kendshikimi dhe bolleku i te dhenave, do duhet t'u sherbeje si model zyrtarëve, atyre të ardhshem sigurisht - se keta te sotmit nuk besoj se arrijne ta lexojne deri ne fundt studimin, perfshire ketu dhe Myqerem Tafaj, zv/kryeminister!</p><p>Pergezimet e mia Sokolit. Me kërkues si ai duhet te shpresojme!</p><p>Nderkaq, nga kendshikimi im, barrierat madhore qe ndajnë arsimin tone nga ai bashkohor, do te ishin:</p><p>1. Kurrikula (shkurt per qartesi: ajo qe nxene, si e nxene dhe si vleresohet) e cila ka humbur kontaktin me boten ne filozofi dhe procesin e nxenies - ne vijojme t'u mesojme nxenesve permbajte lendore (gjuhe, matematike, gjeografi etj.) dhe ngulim kembe qe ata te na i riprodhojne ato saktesisht. Bota, qe e ka kaluar kete stad perpara nje dekade, siguron nepermjet sistemit arsimor që nxenesit te perdorin kompetencat gjuhesore, matematike, shkencore etj., per te trajtuar situata jetesore, sende që i vlereson Programi Nderkombetar i Vleresimit te Nxenesve (PISA).</p><p>2. Kompetencat profesionale te stafeve pedagogjike.</p><p>3. Formimi universitar primitiv</p><p>4. Nivel mjeran i politëkeberjes dhe vendimarrjes në nivelet qendrore dhe te mesme.</p><p>5. Buxheti qesharak qe i akordohet arsimit.</p>
<p>Shkolla shqiptare ka marre tatepjeten e pakonrollueshme. Arsyet:</p><p>1. Mesues analfabete, qe jane prurje prej nxenesve, qe s'kane marre kurre 5 me forcat e veta;</p><p>2. Displine ZERO, sidomos ne zonat rurale. Nxenesit rrugaçe jane zoter te shkolles;</p><p>3. S'ka motivim per te mesuar, se ekziston perceptimi, qe fitohet me rruge te terthorta ose, me sakte, me te dredhur;</p><p>4. Matura shteterore shkaterroi fare sistemin e filtrimit, ku te gjithe nxenesit kalojne dhe me rezultate goxha me te larta se ato qe u ka dhene shkolla;</p><p>5. Universitetet qe pranojne malle skarco dhe tregetojne diploma, private dhe shteterore;</p><p>.........</p><p> </p>
Comments
Nje shkrim qe, te pakten nga
<p>Nje shkrim qe, te pakten nga kendshikimi dhe bolleku i te dhenave, do duhet t'u sherbeje si model zyrtarëve, atyre të ardhshem sigurisht - se keta te sotmit nuk besoj se arrijne ta lexojne deri ne fundt studimin, perfshire ketu dhe Myqerem Tafaj, zv/kryeminister!</p><p>Pergezimet e mia Sokolit. Me kërkues si ai duhet te shpresojme!</p><p>Nderkaq, nga kendshikimi im, barrierat madhore qe ndajnë arsimin tone nga ai bashkohor, do te ishin:</p><p>1. Kurrikula (shkurt per qartesi: ajo qe nxene, si e nxene dhe si vleresohet) e cila ka humbur kontaktin me boten ne filozofi dhe procesin e nxenies - ne vijojme t'u mesojme nxenesve permbajte lendore (gjuhe, matematike, gjeografi etj.) dhe ngulim kembe qe ata te na i riprodhojne ato saktesisht. Bota, qe e ka kaluar kete stad perpara nje dekade, siguron nepermjet sistemit arsimor që nxenesit te perdorin kompetencat gjuhesore, matematike, shkencore etj., per te trajtuar situata jetesore, sende që i vlereson Programi Nderkombetar i Vleresimit te Nxenesve (PISA).</p><p>2. Kompetencat profesionale te stafeve pedagogjike.</p><p>3. Formimi universitar primitiv</p><p>4. Nivel mjeran i politëkeberjes dhe vendimarrjes në nivelet qendrore dhe te mesme.</p><p>5. Buxheti qesharak qe i akordohet arsimit.</p>
Keto nxenes per te cilet
<p>Keto nxenes per te cilet flitet siper jane vllezrit e vegjel te shumices se komentuesve neper gazetat e sotme shqiptare.</p>
Shkolla shqiptare ka marre
<p>Shkolla shqiptare ka marre tatepjeten e pakonrollueshme. Arsyet:</p><p>1. Mesues analfabete, qe jane prurje prej nxenesve, qe s'kane marre kurre 5 me forcat e veta;</p><p>2. Displine ZERO, sidomos ne zonat rurale. Nxenesit rrugaçe jane zoter te shkolles;</p><p>3. S'ka motivim per te mesuar, se ekziston perceptimi, qe fitohet me rruge te terthorta ose, me sakte, me te dredhur;</p><p>4. Matura shteterore shkaterroi fare sistemin e filtrimit, ku te gjithe nxenesit kalojne dhe me rezultate goxha me te larta se ato qe u ka dhene shkolla;</p><p>5. Universitetet qe pranojne malle skarco dhe tregetojne diploma, private dhe shteterore;</p><p>.........</p><p> </p>
Add new comment