rubens shima
Shembet muri i Teqesë halvetiane. Drejtuesit: Akt banditesk
Shembja e murit të Teqesë halvetiane, një prej godinave historike të Tiranës ka ngjallur reagimin e drejtuesve të tarikatit halveti.
Këta të fundit kërkojnë hetim për rastin ndërsa Bashkia e Tiranës dhe IMT thonë se objekti i prishur ishte pa leje ndërtimi.
SHEH ALI PAZARI, Kryetar i Tarikatit Halveti
“Kryetari i Bashkisë thotë që unë nuk jam në dijeni, detyruam çuam foto, që të vihej në dijeni, për një objekt kulti, i cili është në qëndër të Tiranës, i cili ka mbi 4 shekuj këtu në qendër.
Kulla kundër Zotit
Kërpudha si simbol propagande
Që nga shkatërrimi i skulpturës së diktatorit Enver Hoxha, si rrallëherë më parë gjatë historikut të protestave në vend, qytetarë të pakënaqur, veç godinës së Kryeministrisë, sulmuan dhe dëmtuan edhe veprat e artit të ekspozuara në mjediset jashtë saj. Kështu ndodhi me skulpturën e ndriçuar të artistit Philippe Parreno, titulluar “Marquee” (“Tenda”) dhe skulpturën “Triple Giant Mushroom”, (“Kërpudha gjigante trepjesëshe”) e Carsten Höller. Bashkë me “Rilindjen”, dy skulpturat shënjuan periudhën e Edi Ramës si Kryeministër i vendit.
Mbyllja e “Onufri”-t, Rubens Shima: Ministria e Kulturës duhet të shprehet qartë
Mbyllja e ekspozitës ndërkombëtare “Onufri” është ende e paqartë dhe për këtë duhet të ketë patjetër një reagim zyrtar nga Ministria e Kulturës.
Kështu shprehet historiani i artit dhe ish-drejtori i Galerisë së Arteve, Rubens Shima në një intervistë për TemA TV, ku ka folur edhe për gjendjen e artit pamor sot në vend dhe të ashtuquajturin rikonstruksion të Galerisë Kombëtare dhe shndërrimin në Muze të Arteve të Bukura.
Intervista e plotë e ish-drejtori i Galerisë së Arteve, Rubens Shima për TemA TV:
Qeveria mbyll “Onufrin”, arsyeja? “Sekret shtetëror!”
Me miratimin nga Parla menti të ligjit absurd për artin, ligjërisht ndryshoi edhe emri i Galerisë Kombëtare. Një rast unik i llojit të vet në planet, ku në shek. XXI, një vend europian (kuptohet vetëm gjeografikisht), pa motiv dhe pa arsye, ndërron emrin nga Galeria Kombëtare e Arteve, në Muzeumin e Arteve të Bukura. Emër ky, me efekt teletransportuese në stacionin e shek. XIX, që historikisht është edhe koha e lindjes së muzeve të tillë kudo në Europë. Me peshën e emrit imponues “Artet e Bukura”, me të drejtë mendja të vete te tradita europiane e pikturës, dy shekuj më parë.