Baba Derziut i shkruajnë Azhanset

Postuar në 22 Shtator, 2024 18:16

Nëse do të kërkohet në media në këto vite nuk do të gjendet asnjë ankesë e Kryegjyshatës Botërore Bektashiane ndaj qeverive shqiptare. Titullari i saj është kudo i ftuar dhe begenisur.

Sot megjithatë, Kryegjyshata ka dalë me një njoftim përmes të cilit “mirëpret idenë e sovranitetit të urdhërit” sepse ky sovranitet do ndihmojë në çuarjen përpara të misionit.

Po pse vallë urdhëri nuk e kërkoi një gjë të tillë më herët? Urdhëri ka patur edhe më herët probleme, por i ka zgjidhur ato me iniciativë. Nga ana tjetër Kryegjyshata ka dalë me një Njoftim miratimi, por nuk ka asnjë Vendim.

Ajo përbëhet nga nëndë Gjyshata dhe ne nuk e dimë në fakt çfarë mendojnë këto. Sepse siç thotë Baba Derziu që drejton Kryegjyshatën, por jo fjalët e veta, “mendja na është dhënë të mendojmë”.

Shikoni njoftimin: në fund jepet një adresë e-maili për çdo kërkesë, meqenëse Baba Derziu mund të këpusë brroçkulla siç bëri këto 24 orë.

Baba Derziu që drejton një Urdhër me histori, për traditën e të cilit janë vrarë njerëz, sot i vuri kazmën edhe dinjitetit formal teksa i bën hosana pisit të qeverisë që po plaçkit një vend të tërë.

s.zaimi

Comments

Submitted by Lexues i Rregullt (not verified) on

Forca historike e tarikateve si bektashinjte ka qene decentralizimi i lejuar nga interpretime sufi qe pranonin variacion. Ndersa kishte qendra te lidhura me pushtetin imperial si ato te jenicereve ( te kuptuhemi, ishin jeniceret bektashinj,, jo bektashinjte jeneicere) ka patur historikisht qendra te distancuara qe shpesh jane bere strehe e revoltave ne rast padrejtesish sociale dhe kane sherbyer si mburoja edhe per tarikate te tjera "rebelesh: si kalanderet apo ndonjehere edhe alevitet.
Kjo ka lejuar edhe mbijetesen morale te tarikatit se kur "rridhte" qendra dhe rreshqiste drejt "kazanit" si ky rasti tani, kishte te tjere qe arrinin te mbanin nje kohezion ne lidhje me kerkesat dhe problemet reale te popullates ku sherbenin, ose me boshtin etiko-fetar te tarikatit si rasti i vitit 1947 ne Shqiperi.
Ndjese per zgjatjen, por kjo do sjelle ose fundin e Baba Mondit, ose fundin e bektashizmes si orientim religjioz pro-shqiptarizmes, bashke me popullaritetin e perfituar nga ky epitet. Shpresoj te jete e para.

Submitted by Plaku Xhuxhumaku (not verified) on

Me falni or zoteri, por cili orientim religjioz eshte anti-shqiptarizmes? Na e thuaj ta dime qe te marim masat perkatese.

Submitted by Lexues i Rregullt (not verified) on

Bektashinjte etiketimin si pro-shqiptarizmes e fituan ne shekullin e XIX. Ne ate periudhe, struktura e larte e te tre besimeve te tjera (njerit nga te cilit i perkas dhe une) ne territoret shqiptare, e shihte te lidhur fatin e kater vilajeteve me shtete te tjera. Ky perkufizim i bektashinjve u kurua edhe gjate shekullit te XX dhe eshte propaganduar vazhdimisht si besimi i vetem i madh ne Shqiperi, i pa lidhur me ndikime te huaja.
Nuk thashe qe ka ndonje orientim religjioz anti-shqiptarizmes, por brenda te tre besimeve te tjera fatkeqesisht ka patur dhe ka elemente te zeshem publike te ndikuar nga shtete te tjera dhe me qellim, mbi identitetin kombetar shqiptar kane tentuar aktivisht te vene identitetin kombetar te nje vendi tjeter, nen petkun e punes klerikale.
Ti ne dac merr masa, ne dac merr kredi, po flasim tani qe rreth 95 % e popullsise vete-identifikohet si shqiptare, se kur te shkoje 60%, me moshe mesatare 64 vjec, mos u habit qe shqipen ta vene gjuhe me zgjedhje neper shkolla fillore.

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.