Kundërshtime të forta ndaj ndryshimeve në kurrikulat e matematikës në Kaliforni
Rreth 1000 ekspertë të matematikës dhe matematikës së aplikuar në Kaliforni, me anë të një letre drejtuar Departamentit të Edukimit (CDE) kundërshtojnë ndryshimet në kurrikulat e lëndës. Ata thonë se këto të fundit mund të dëmtojnë procesin e nxënit te 6 milionë nxënës në shkollat publike.
“Me gjithë retorikën në këtë kuadër për barazinë, drejtësinë sociale, kujdesin ndaj mjedisit dhe pedagogjinë e përshtatshme kulturalisht, nuk ka asnjë shpresë realiste për një shoqëri më të drejtë, të barabartë dhe të miradministruar nëse shkollat tona çrrënjosin metodat matematikore të provuara prej kohësh, të besueshme dhe shumë efektive dhe ngrenë në vend të tyre një Botë të Re të guximshme pa matematikë mbi një themel të ideologjisë jo të shëndoshë”.
Mes firmëtarëve ka profesorë të shquar të matematikës, shkencave kompjuterike, inxhinierisë, fizikës, kimisë dhe shkencave të jetës në sistemet universitare të UC dhe Cal State, mësues shkollash K–12, kapitalistë sipërmarrës dhe drejtues biznesi në STEM, të cilët i bazojnë avancime teknologjike mbi parimet e matematikës. Janë pikërisht këto avancime arsyeja kryesore pse kompensimi i punëtorëve në SHBA, produktiviteti i punëtorëve dhe standardi amerikan i jetesës janë rritur të gjitha me rreth një faktor prej 5 që nga Lufta e Dytë Botërore.
Megjithatë, CDE po i hedh poshtë kryesisht mendimet e individëve, axhenda e të cilëve është përmirësimi i rezultateve të të nxënit të matematikës së studentëve dhe që i kanë kushtuar jetën çuarjes përpara të këtij qëllimi. Pse janë shpërfillës? Disa do thonë se ata që nënshkruajnë këtë letër duan të ruajnë një kurrikulë të dështuar, raciste të krijuar për suksesin e meshkujve të elitës së bardhë.
Por, për numrin në rritje të atyre që besojnë se mësimi i matematikës është racist, se nuk ka asnjë përgjigje të vetme të saktë në matematikë dhe se përshpejtimi i programeve për fëmijët shumë të talentuar duhet të eliminohet, duke përfshirë mospërdorimin e termit "të talentuar".
Mes atyre që kundërshtojnë ndryshimet në kurrikula ka studiues me origjinë nga Nigeria, Rusia, Italia, India dhe Irani. Po ashtu janë disa nga mendjet më të talentuara shkencore, njerëz që kanë këshilluar Fondacionin Kombëtar të Shkencës, Institutin Kombëtar të Shëndetit, Shoqërinë Amerikane të Kancerit etj.
“Matematika është gjuha ndërkombëtare e shkencës. Udhëzimet e matematikës nuk u krijuan për t'i dhënë një hap përpara meshkujve të elitës së bardhë që ishin rrugës për në Harvard, Yale dhe Princeton. Pikëpamja se pedagogjia e matematikës është raciste është një fyerje për të gjithë ata jo të bardhë dhe joperëndimorë që kanë trajnuar me sukses breza studentësh, të cilët kanë mentoruar matematikanët e rinj të doktoraturës dhe gjetjet e kërkimit të të cilëve qëndrojnë në themel të disa prej përparimeve më të rëndësishme teknologjike”, shkruan Hoover Institution, në faqen e tij në internet.
Add new comment