Një dëshmi “nga brenda” e pushtimit otoman

Është përkthyer e botuar libri me titullin “Kronikat e Tursun beut”, në të cilin jepet për herë të parë në gjuhën shqipe ajo që ka ngjarë në Ballkan e në Shqipëri në kohët e para të sundimit otoman (shek XV) nën këndvështrimin e literaturës zyrtare të perandorisë. Autori rrëfen për ngjarje që i ka parë me sytë e vet, dhe dëshmitë e tij rrëzojnë tezën e një pjese të historiografisë europiane, sipas së cilës konvertimi i ballkanasve në fenë islame është bërë për motive pragmatiste, e jo për shkak të dhunës së ushtruar. Ja një fragment nga libri, me të cilin Pirro Misha fillon shkrimin e tij të publikuar në numrin e sotëm të Shqipit:
“ ...Arsyeja e kësaj fushate të dytë në Shqipëri ishte se raca shqiptare është bërë e tillë që në karakterin e saj kanë hedhur rrënjë mosbindja, këmbëngulja, rebelimi e arroganca. ...Ata derra qenë nënshtruar dhe kishin pranuar zinxhirin vetëm nga tmerri prej kordhës gjakderdhëse të Sovranit... Atëherë u dha urdhri të shtroheshin në bindje ata harbutë të pafe. Për këtë arsye, në çdo vendqëndrim sillnin para Sovranit fitimtar meshkujt e lidhur me zinxhirë që luftëtarët guximtarë e të shkathët të islamit me një të rënë të shpatës, – fap fap – i ekzekutonin.... Pati ndalesa ku u shkuan në shpatë deri në tre mijë, katër mijë, shtatë mijë të pafe. Prej kufomave të shumta, lugina të thella tanimë ngjasonin si të ishin kodra... Të gjithë djemtë e vashat e tyre u kapën dhe u bënë robër, ndërsa meshkujt e rritur u mblodhën dhe u lidhën me zinxhirë. ...Të shtyrë nga kjo frikë, të pafetë që kishin mbijetuar pranuan të bëheshin shtetas të shtruar osmanë dhe të paguanin xhizjen e përcaktuar nga Sheriati, si dhe taksat e zakonshme.”
Re.Pu.
Comments
Ku eshte risia ketu? A nuk i
<p>Ku eshte risia ketu? A nuk i kemi ditur ne bemat e Tursun Beut deri tani?</p><p>Kshu ua ka bere dhe Ali Pasha grekeve e Sulioteve...</p>
Shume zhurme pas asgje:
Shume zhurme pas asgje:
Askund nuk thuhet ne citim se FEJA u NDRYSHUA me DHUNE : teksti i cituar tregon se ME DHUNE U IMPONUA PAGESA E TAKSAVE.
PO GREKU dhe SERBI pse nuk e kthyen fene?
Me falni, por ne kemi qene
<p> Me falni, por ne kemi qene si puna e asaj kurves qe te thote " eja kenaqu por seks jo". Pra , nderin e shet e para nuk fiton...</p>
Natyrisht qe pa masakrat e
<p> </p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify">Natyrisht qe pa masakrat e turq-osmanve shqiptaret do te kishin mbetur edhe sot e kesaj dite "te pafè". <o:p></o:p></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify"><o:p> </o:p></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify">Allahu i Madhëruar thotë për jobesimtarët: <o:p></o:p></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify"><b><i>“Vendi i atyre që u larguan (nga bindja ndaj Allahut) është Zjarri. Sa herë që do të mundohen të dalin prej tij, do të kthehen (me forcë) përsëri në të e do t'u thuhet: Shijojeni dënimin e Zjarrit, të cilin ju nuk e besonit.”</i></b> Kuran. Sure:32; Ajeti:20<o:p></o:p></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify"><o:p> </o:p></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify">Allahu i Madhëruar thotë në Kuran: <o:p></o:p></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify"><b><i>“Atyre personave që largohen nga feja e tyre dhe vdesin jobesimtarë, do t'u hidhen poshtë punët e tyre si në këtë botë ashtu dhe në tjetrën. Njerëzit e tillë janë banorë të Zjarrit dhe në të do të qëndrojnë përgjithmonë.” </i></b>Kuran. Sure:1; Ajeti:282}<o:p></o:p></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify"><o:p> </o:p></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify">Dispozitat islame për ata që dalin nga Islami: <o:p></o:p></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify"><b><i>Udhëheqësi musliman duhet të kërkojë nga ai person që del nga Islami, që të pendohet. Nëse pendohet brenda tre ditëve lihet i qetë, në të kundërt vritet. <o:p></o:p></i></b></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify"><b><i><o:p> </o:p></i></b></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify"><b><i>Profeti (paqja qoftë mbi të) ka thënë: <o:p></o:p></i></b></p><p style="margin:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:justify"><b><i>“Kush ndërron fenë, duhet të vritet.”</i></b> Hadith<o:p></o:p></p>
Zoti ta shperblefte sipas
<p>Zoti ta shperblefte sipas qellimit per ate qe ke shkruar me siper.</p><p>Duhet te na japesh edhe kontekstin dhe shpjegimet e dijetareve muslimane (mundesisht jo vetem te njerit) per secilen nga sa me siper. Perndryshe e gjitha kjo nuk te vlen per te argumentuar por per te manipuluar ata qe nuk dine.</p><p>Selam alejkum dhe zoti te meshirofte ty dhe te gjithe neve</p>
Te rafte zjarri ty e te befte
<p>Te rafte zjarri ty e te befte hi o idiot oriental</p>
po mos bukeshkale se edhe
<p>po mos bukeshkale se edhe katragjyshi jot do kete qene ne nje nga ato te mbijetuarit qe ne mes te tmerrit pranoi te islamizohej, kush nderron fene duhet te vritet, i bie te te vrasim ty sot mor qen mohues se gjyshit tende skemi cti bejme, ai e nderroi fene pikerisht nga frika se do e vrisnin, po ti mor qen qe flet keshtu ti nuk je shqiptar, se shqipatri mysliman qofte, i krishtere qofte eshte prape shqiptar, ti qen je nje gjakprishur wahabist, nje trushpelare, po nuk ka fe qe mohon kombin mor qen, nga na dolet ju e doni te na ktheni nje mije vjet pas, po myslimanet dhe te krishteret shqiptare jane shqiptare mor gjakprishur dhe sduan tja dine per keto budallalleqe qe flet, kujtoni Pashko Vasen" e mos harroni ju kisha e xhamia, vecse ma te madhen fe per shqyptarin asht shqyptaria" kjo eshte feja e vertete e shqiptarit dhe per kete ti dhe ca si ty duheni vrare sipas rregullave arabe qe doni te na i ktheni edhe ne rregulla shqiptare, rrofte shqiperia.</p>
Nje dokument me vlera te
<p>Nje dokument me vlera te pakundershtueshme. Dhe ka disa qe duan te thone se shqiuptaret u kthyen ne myslimane per te ruajtur kombin?! çfare tmerri. Kur lexoj keto rrjeshta mendoj se me e pakta shqiptaret myslimane duhet t'i largohen kesaj feje te imponuar me gjak dhe tmerr. Nuk them qe te behen te krishtere, po te pakten ta konsiderojne veten tani e tutje si laike. Pra qe besojne ne Zot, por nuk i takojne asnje feje te veçante. Ose ne agnostike apo ateiste. Te deklarohesh ende mysliman do te thote qe te jesh me anen e Tursun beut kunder te pareve te tu.</p>
Mendoj se ka vend per pak
<p>Mendoj se ka vend per pak sqarim.</p><p>Shqiptaret kane pranuar islamin ne mase rreth 200-300 vjet me vone se sa koha e Tursun Beut. Po greket dhe serbet pse e mbajten fene e tyre? Pikerisht sepse dhuna nuk kishte per qellim nderrimin e fese, por pagesen e taksave dhe bindjen ndaj pushtetit. Te njejtit "pushtet ekonomik" europian po i bindemi edhe ne tani qofte me kthimin e fese nga musliman ne ortodoks ne greqi, katolik ne itali e gjetke, protestante ne angli e gjithfarelloj feshe te tjera gjetke. A mund te me thuash si do interpretohet kjo qe po ndodh tani me ne pas 500 vjetesh? Dikush nga 500 vitesh do shkruaje per ata qindra mijra shqiptare te mbytur ne otranto apo te vrare ne kufij. Mendon se do flitet per masakrat europiane kundrejt shqiptareve.</p><p>Sa me siper eshte per mos e demonizuar, por per ti vene ngjarjet ne kontekstin e kohes dhe per ti pare pak me gjere se ky shkrim tendencioz</p>
Thone qe ai komb qe harron
<p>Thone qe ai komb qe harron historine edhte i denuar ti rijetoje gabimet e shkuara.Ne keto 20 vite shqiptaret nuk kan bere asgje tjeter vecse jane perkuluar para pushtuesve te tyre 500 vjecar,turqeve.Normal qe duhet te kemi marredhenje te mira me shtetin turk,por jo te arrijme deri ne ate pike sa te vije ministri turk e te kerkoje ndryshimin e historise duke i quajtur turqit nga '' pushtues'' ne ''administrues''.Te njejten gje po ben edhe ti,po mohon dhe minimizon nje fakt qe njihet boterisht.Turqit jo vetem tek shqiptaret,por kudo praktikuan konvertimet si mjet i nenshtrimit dhe i asimilimit.Ti pyetper greket dhe serbet?Edhe ata u konvertuan edhe pse ne mase shume me te vogel,sepse kishin mbeshtetjen e perandorise Ruse e cila e mundi gjthmone perandorine osmane duke i diktuar kerkesat kur nenshkruheshin traktatet e paqes.Arsyeja tjeter eshte qe Greqia dhe Serbia u bene me shpejt shtete.Gjithashtu nuk duhet te harrosh edhe shkembimet e popullsise mes Greqise dhe Turqise sipas traktatit te Lozanes ku te gjithe muslimanet e Greqise u trasferuan ne Turqi dhe te gjithe te krishteret e Turqise u trasferuan ne Greqi.</p><p>Ne Itali,Greqi, Angli apo ne cdo vend te botes perendimore askush nuk te detyron te nderrosh fe.Egziston liria e besimit, madje muslimanet kan edhe xhamiat e tyre ne vendet kristiane,madje edhe ne Rome.Egziston ndonje kishe ne Meke?Prandaj mos bej krahasime feminore.Masakrat e perandorise osmane,konvertimet me dhune etj etj nuk mund ti mohosh, perderisa egzistojne dokumente ne shume arkiva neper bote.Thjesht nje i verber nga deshir,nje qe nuk deshiron ta dije te verteten mund ta beje kete.</p>
Si te ndryshojne fene ata
<p>Si te ndryshojne fene ata more mik, po ata jane turq e shkuar turkut..Valle gjithe ato fushata te ndermarra nga sulltanet, administrata e tyre, apo nepunesit, ne fillim kane qene turq te cilet jane ngulur ketej..Shqiptaret e vertete, arberoret iken nga ky vend, ca ne itali ca ne greqi e ca ne vise te tjera..Valle ato mbiemra, "osmani" "turku" e tyrysoj te tjeresh ty te duken shqiptare? Po ata skane asnje lidhje me shqipetaret o mik..Mos te permend pastaj dervishet !!Te kuptohemi, flas ne pergjithesi, ka mbetje osmane ketej..ska si mos te kete..Shqiperia e mesme, eshte mjaft e osmanizuar..pse pikerisht aty u vendosen te ardhurit nga Turqia..Madje ne fjalorin e tyre ka mjaft turqizma edhe sot e kesaj dite..</p>
historia e fshatit Terove.
<p>historia e fshatit Terove. Nga fillimi i shekullit te 19te ne Terove te skraparit ardhen ushtrite turke dhe detyruan fshtateret te ktheheshin myslymane. Myslymane ose te gjithe do te vriteshin. Kishen ta benin xhami, dhe prifti mqs ishte i shkolluar nqs donte, ta benin hoxhe. Gjysma e fshatit pranoi te ndronte fene dhe qendruan ne fshat. Gjysma tjeter(me te pasur e te shkolluar), la cdo pasuri, ngarkuan ate qe mund te merrnin ne samare mushkash dhe shkuan te punonin tokat e nje beu ne Plase te Korces i cili ju garantonte besimin. Aty ndertuan nje fshat tjeter qe e quajten Terove (prane Korces). Vuajtjet, perpjekjet, jeta e tyre eshte e jashtezakonshme me vlere per te treguar triumfin e njeriut mbi eresiren. </p>
Me fal, por nje pyetje kisha
<p>Me fal, por nje pyetje kisha une.</p><p>Ai beu tjeter qe i pranoi, musliman ishte?</p><p>selam alejkum</p>
ai beu ishte Shqiptar dhe jo
<p>ai beu ishte Shqiptar dhe jo turk. Po flasim per turqit ketu. Ky eshte gabimi jot ngateron turqit me shqiptaret. Prandaj duhen perkthyer ca libra qe ju te kuptoni ndryshimin.</p>
shqiptar myslyman= i krishter
<p>shqiptar myslyman= i krishter i trembur</p>
Per ke eshte i lexuar me
<p>Per ke eshte i lexuar me histori, tek Tursun Beu nuk ka ndonje "zbulim" sencacional. Dihet mjaft mire qe mesjeta i ka pasur kriteret e gjykimit mbi jeten dhe vdekjen mjaft te ndryshme se te sotmet. Eshte idiotsi te shohim qimen tek syri i tjetrit, kur trau ka zen vend tek syri yne. Pirro Misha perpara se te na rrefej histori me gazinj dhe kryqtare, te na tregoi bemat e tij ne sherbim te makines propagandistike te totalitarizmit shqiptar. Perpjekja per te ndezur orientalizmin nder shqiptare, eshte perpjekja me e ndyre per t'iu shmangur pergjegjsive individuale dhe kolektive ne kohet me te freskta. </p>
Sebastian po shkruaje: "eshte
<p>Sebastian po shkruaje: "eshte idiotesi te shohim qimen tek syri i tjetrit kur trau ka zen vend tek syri yne. " (per vete e ke kete)</p><p>Kush jane bemat e Piro Mishes? qe konkurojne ato qe tregojne perkthimet e tij.</p><p>na bere kurioz o njeri.</p>
geni. Te botosh sot Tursun
<p>geni. Te botosh sot Tursun Beun dhe ta shesesh si deshmi e dhunes osmane eshte qesharake. Me thuaj ti mua se cila konkuiste eshte bere ne mesjete pa gjak e dhune. Karli Madh sipas kronikes se kohes u ul ne nje fron dhe per tre dite rresht (72) ore i preu me sopate kokat e mijra gjermaneve qe refuzonin krishterimin. Personalisht kjo historia e Karlit nuk me ben pershtypje sepse une nuk mund te arrij te perjetoj dot mendesite e kohes. Sa per Mishen, zotria ne fjale ka qene ne mekinerine e censures dhe propagandes se totalitarizmit shqiptar. U lodh duke na sjelle ne shqip vec literature islamofobe, qe i sherbejne vetem perbaltjes se njeres prej feve trashigimi e shqiptareve. Pasi mbaruan pune me shkatrimin total te trashigimise shpirterore shqiptare per 50 vjet, tashme "mjeshtrat" ne fjale i kane drejtuar heshtat ndaj nje pjese te kultures kombtare, kjo edhe si tentative per te mbajtur larg vetes pergjegjsite e tyre ne 50 vjecarin kriminal. Ne fund te fundit ate zanat kane, me perpara zhvillonin luften e klasave sipas materializmit dialektik, tashme jane avokatet me te mire te "perplasjes se qyterimeve", e diskretituar teshme si teori.</p>
Ne qoftese shembulli me
<p>Ne qoftese shembulli me Karlin e Madh ndokujte mund ti duket cinik, sepse nuk perfshin shqiptare, mund tu referoher masakrave te serbve ndaj shqiptareve keto 150 vjetet e fundit per te cilat nuk kujdeset aspak Misha dhe miqt te na i aktualizojne ne publik. As masakrat e komunisteve nuk hyjne fare ne ciklet e memuaristikes se perzgjedhur nga Misha & co. Ne artikullin e P Mishes sot tek Shqip, ne menyre tinzare ripertypej si silaxh, retorika orintaliste se pushtimi osman eshte i ndryshem nga pushtimet e tjera te atyre kohev. Vecoria sipas autorit ishte tek ndjesite e "pashpjegueshme" erotike te pushtuesve, dhe kjo idiotsi len shteg te kuptohet se kemi te bejm me perversione qe ngerthejne brenda tyre pushtetin, biseksualizmin, dhunen, dhe fene. Dhe "rezultati" sipas ketij tipi ekuacioni eshte muslimane barabart me peversion. Ketyre perkthyesve i ka mbet tullumbaci ne dore me frymen e orientalizit te shekullit te 19. I uroj kesaj shkolle te gjej sa me teper grimca te tilla nga oqeani i literatures muslimane.</p><p>Misha ka kembengul ta perkthej nga italishtja vepren, megjithe sygjerimet e perkthyesit qe ta perkthej nga origjinali.</p>
e hape lojen shume. Per mua
<p>e hape lojen shume. Per mua sulmet personale ndaj Mishes jane te papranueshme. Fenomen i perbaltjes, kur mungojne idete. Publicistet hedhin drite ne kendveshtrimin e tyre per dicka. Ata qe nuk jane dakort shkruajne 1,2,3.. idete e tyre. (faleminderit respublikes). Keshtu qe ata qe kane kohe te lexojne dhe jane me mendje te hapur bejne zgjedhjet e vleresimin e tyre. Per ta bere me terheqes ti mund te na japesh eksperiencen e te pareve te tu me islamin. Si e kane perqafuar,moralin, vlerat, pushtetin, jeta nen turqine, islamin etj. (nqs i di) </p>
Kush te tha ty se jam
<p>Kush te tha ty se jam musliman. Une e kritikoj Mishen sepse ta ritheksoj dhe nje here : a) Ne artikullin e djeshem tek "Shqip", dukshem tentonte ta orientonte lexuesin tek "perversioni" osman, si rasti klasik i"tjetrit" ne histori. Me "tjetri" lihet fusha e hapur per lloj lloj atributesh ndaj isalmit dhe muslimaneve. b) Misha ben me zell ate qe ua kritikon te tjerve ne artikull, d.m.th qe historia te mos perdoret per qellime politike. Misha ka te pakten dy libra dhe disa artikuj qe perdor historine per shantazh social-kulturor ndaj muslimaneve. c) Misha dhe tarafi i elites kulturore e formatuar ne komunizem, nuk kane shfaqur publikisht asnjehere ne keta 20 vjet ndonje shenje pendese per kontributin e tyre ne makinerine propagandistike te totalitarizmit me te eger ne Europe pas LBD. Me mjeshtri keta tipa e kane spostuar debatin publik nga thirrja per nje katarsis nga e kaluara traumatike komuniste, ne nje debat orientalist e cila nuk ndryshon shume nga teoria e luftes se klasave. Dhe kjo dhe si nje spostim per t'u shmangur nga pergjegjesia e tyre. Ky lloj debati "elitar" mban gjalle dhe klithmat qe lexojme shpesh per fajsi te te muslimaneve shqiptar, pse katragjysherit e tyre paskan margjinalizuar katragjyshet e disa shqiptareve te tjere, te gjithe keta katragjyshe pa emra dhe identifikim te mundshem. Nderkaq askush nuk e ngren zerin me force mbi torturimin fizik te bie fjala gjyshit tim i cili ka emer konkret, dhe persekutoret e tij, perseri me mish e kocka nuk trysnohen hic per krimet e tyre. Kete quaj une "tra tek syri yne", sepse mjeshterisht eshte spostuar debati nga krimet konkrete, me varre te munguara, tek krimet e para 500 vjeteve te cilat tashme jane vec statistike arkivi, dhe nuk prekin aspak te gjallet e sotem, vecse si brume per retorike shantazhi. d) Misha per te sjelle tekstin sipas oreksit te tije, e ka perkthyer nga italishtja kur perkthyesi ia sygjeronte ta bente nga turqishtja, si njohes i mire i te dy gjuheve (kjo e dhene nga perkthyesi i cili ja ka kryer punen para 2 vjeteve, nuk di nese keta dy vjet ka bere ndonje perkthim te ri Misha). Kesaj nga ana akademike i thone qe ta kapesh veshin duke e kaluar me pare doren mes shalve. Te tilla akrobacira kuptohen perse ndodhin, por me mire le ta konstatoje lexuesi vete. Pra kjo e demton rende misionin per te cilin perkthehet vepra, per te cilen po te sillej ne kolana akademike do te ishte e mirpritur, por nuk po ndodh keshtu</p><p>Ps. Sa per djeni nje nga demantuesit me te suksesshem te baltes shekullare te hedhur me pa te drejte mbi islamin dhe muslimanet eshte nje i krishtere, Eduart Said.</p>
Pirro Misha dhe Maks Velo
<p>Pirro Misha dhe Maks Velo jane dy islamofobe te njohur shqiptare qe kane vite qe nuk humbin rast te thumbojne e te sulmojne shqiptaret myslimane. Ne nje debat para ca kohesh te Opinioni mbi shqiptaret e Maqedonise, Maks Velo thoshte se kur shkonte ne Maqedoni i dukeshin minaret e xhamive si rraketat e Iranit, e Misha bente te tjera komente te ngjashme islamofobe. Aq shume u ankuan myslimanet ne ate kohe sa Fevziu u detyrua beri nje show mbi fene e nacionalizmin dhe ftoi dhe nje "perfaqesues" te zerit te intelektualeve myslimane (jo i pranuar si i tille nga shumica e myslimaneve) Olsi Jazexhi.</p><p>Misha ka dhe nje sherr personal me Jazexhiun sepse e ka kercenuar me email privat kur ky i fundit e ka quajtur islamofob publikisht.</p><p>Jam teresisht dakort me Sebastianin qe Misha hap debate te tilla per te margjinalizuar myslimanet jo vetem per te fituar rrogen nga ata qe e sponsorizojne, por edhe per te larguar vemendjen nga ajo qe vertet duhet te ndodhe ne Shqiperi, hapja e dosjeve te komunizmit dhe denimi i krimeve te asaj kohe.</p>
pirdh pirdhni, budallalleqe
<p>pirdh pirdhni, budallalleqe islame</p><p>cjane keto, jo po Islami na paska kerkuar denime me vdekje, (me Zjarr) atyre qe jane larguar nga feja???</p><p>po kush ka qene ndonjehere islam neper territoret shqiptare????</p><p>o njerez, kemi qene te krishtere, nuk ka ndonje turp ne kete pike..nuk ka ndonje turp dhe ne hapesiren edhe me idiote kosovare..eshte historia jone..duhet ta mbrojme, eshte nje nga pikat per te cilat ne duhet te jemi me krenare sepse kemi qene me trimat.. thjesht na mbyten buthezinjte se ishin me shume..kaq..simple</p><p>per vete jam akoma dhe pas 500 vjetesh, dhe kam shqiponjen me te bukur dhe se ultrasi serb bogdanovic...e kam ne shpirt, nderkohe qe ai e ka neper tatuazhet e tij</p><p>thjesht </p>
gAnonim. Per bythzinjte, mos
<p>gAnonim. Per bythzinjte, mos e ke fjalen per shumkembeshat (vetem nje i hyn ne pune atyre) qe po bejn me pak shpenzime qejfe sot ne Kosove?</p>
e kisha fjalen per ato qe
<p>e kisha fjalen per ato qe tentonin te vinin nderin ne ato qytete qe nuk pranonin per tre dite fene e tyre...sot hodhen ne ere 54 te pafajshem..rrace aziatike e keqe..</p><p>ou po harrova une..kane dale xhonxhonturqit (xhonturqit e rinj, dmth te viteve 2000) tani:</p><p>me tentativat qe te bejme Prizrenin turk..</p><p>me Gymyshin dhe Xhananin perdite ne ekranet tona..(qe nderpriten vetem me reklama turke....)</p><p>me festivalet me turkeshat e ftuara..</p><p>me ministrat e jashtem turk qe kerkojne te rikthejne koherat e arta te perandorise islame ne ballkan..</p><p>me kerkesat qe ne tekstet tona te historise, te mos jene 'pushtues' por ndoshta vetem 'pushues'..(per nje 't' sben robi..) thjesht erdhen dhe pushuan 500vjet..ishim ne qe na pelqyem dhe u beme si ata..jo more jo...</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
O gAnonim, nuk bo burri per
<p>O gAnonim, nuk bo burri per nji tenelovele turke, kur kemi mullare me telenovela latine. Edhe neper spektakle nuk te mungojne evropianet, si ajo me lleret perjashta tek Cani. Tregohu me toleran or burre, apo ke nostalgji per kohen e arte te censures, kohen e tollonit dhe Majkes se Gorkit. Sa per prizrenin, atje flitej turcja edhe para 2000, keshtu bej gajret dhe mos i kerko njerzve te bejn ate qe dikton ti. Himara, Prizreni, dhe Plava do te flasin ate qe u ka per qejf shpirti. Nuk behet patriotizem me pallavra por me pune dhe me dhashuri, koha e unifikimeve me top shyqyr Zotit ka dale perkohsisht nga moda. </p>
Ballaban Pasha eshte heroi im
<p>Ballaban Pasha eshte heroi im :P</p>
sebastian, ta kane vene dhe
<p>sebastian, ta kane vene dhe emrin latin..</p><p>ajo qe dua te te them une, eshte se une jam shqiptar, dhe e kam emrin gent, si mbreti yne i perbashket dikur..</p><p>ajo qe dua te them une, eshte se gjuha qe flas une, eshte shqipja, </p><p>PO, besa per kete kam nostalgji, po besa per kete kam nostalgji ta degjoj bash dhe ne Prizren por dhe ne Dhermi.</p><p>ajo qe dua te them une eshte se Himara, Prizreni, Plava, Gucia, Dyrrahu, Skampa, Bylisi, Dardania, Enkelejdet, jane shqiptare, dhe kete dua. </p><p>Dua shqipen, e dua ate shqipe se kane dhene jeten, gjakun, djersen te paret e mi dhe te tute bashke..qe te fluturoje e lire neper malet tona te bukura..</p><p>Por nuk e dua mutin e turqishtes aziatike qe shpirtit i thone xhan, dritares i thone penxhere, mengjesit i thone sabah, mbremjes i thone aksham, syrgjymat e mutit..</p><p>Dua fjalet e bukura SHQIPE...</p><p>Dua Shqiperine, sepse nuk jam turk </p><p>Dua Shqiperine, sepse nuk jam grek,</p><p>Dua Shqiperine, sepse nuk jam as serb,</p><p>jam thjesht Shqiptar, qe nuk kam turp nga historia ime, por ate dua dhe duhet ta kthej ne favorin tim. Kemi kohen me te mire per ta bere kete. Jemi dy shtete shqiptare te lire, ndoshta per here te pare ne histori. </p><p> </p><p>sebastian, je thjesht rimohues, sikunder e thote Kadareja ne sproven e tij historike Mosmarreveshja.</p><p> </p>
te pergezoj.ky eshte qendrimi
<p>te pergezoj.ky eshte qendrimi i shqiptarit te vertete.sorrat turko-greko-latine nuk e bejne dot ''glasen'' e shqiponjes sone</p>
Mund te urresh dhe fjalet
<p>Mund te urresh dhe fjalet anima, soul, finestra, morgen soir e sa te duash si keto, por ky mbete problemi yt, vetem psikologu ta ndreq, mbase. Me sa kam djeni kryetaret e shtetit shqiptar fillojne me Ismail Qemal bej Vloren, Princ Vidin e keshtu me rradhe, ndonje mbret me emrin Gent nuk di te ket qene mbert i shqiptareve. Isin nuke kam lexuar se me sa kam kuptuar ka mosmarveshje me vetveten keto kohet e fundit dhe nuk di cfar rimohimi te thjeshte paskam kryer. Na sqaro me ne detaje, sepse si qytetar shqiptar nuk jam marre ndonjehere me veprimtari antikushtetuese.</p><p>Gento, me thon te verteten, ta nrejti icik menjen ajo Gymyshi me ato hiret e saja. Apo nuk joshesh nga raca aziatike ti, se harrova.</p>
Sebastian, o
<p>Sebastian, o xhonxhonturk.</p><p>Emrat e prijesve shqiptare jane Pirro, Teuta, Gent, Bato, Krid, dhe me vone, shume me vone, Gjon, Gjergj. Thjesht perditesohu pak.</p><p>Ismail Qemali, eshte shume me shume me vone, dhe ka qene sigurisht prijes. Kete merite te tijen, asnje nuk mundet dot t'ja heqe..personalisht e vleresoj shume..eshte treguar burre, kur as sot nuk tregohen shume te tille per Shqiperine..</p><p>Isi qe ti thua, nuk ka mosmarreveshje me veten, ai thjesht pershkruan hapur, shqip, qarte kete mosmarreveshje mes shqiptaresh si ti, qe ti personalizon me se miri..</p><p>Gymyshi, (une i them Gjylja), me Mehmetin (Medin) na cmenden grate shtepiake.. Une nuk jam Arditi o burre, me Gon Llaken qe t'me heqe mendjen Gymyshi..I shkreti Sandri, qe mesa degjova mezi kishte mbledh leket per ta sjelle Gymyshin. Hahahahaha</p><p> </p><p> </p>
Eshte e kote te diskutosh me
<p> Eshte e kote te diskutosh me disa qe e kane ne shpirt turkun, grekun, serbin e ku di une. A mund te diskutonje dikur me Haxhi Qamilin?! Kur gjithe bota merrte shembull iluminizmin europian, ai e kishte mendjen te Padishahu. Keshtu ndodh edhe me pasardhesit e tij sot. U ka hyre aq thelle fondamentalizmi islamik saqe po tua shash turkun behesh keq me ta. Nuk ke ç'i ben. Jane mbeturina te pushtimit 5 shekullor, siç jane edhe fjalet, emrat, zakonet qe i kemi marre nga turqit. Derisa sa keto te ekzistojne, do te ekzistojne edhe xhonturqit shqiptare, qe per kryeqytet kulturor te tyrin nuk kane as Brukselin as Uashingtonin, por Stambollin dhe Teheranin.</p>
Eshte e kote te diskutosh me
<p><em><strong>Eshte e kote te diskutosh me disa qe e kane ne shpirt turkun, grekun, serbin e ku di une. A mund te diskutonje dikur me Haxhi Qamilin?! Kur gjithe bota merrte shembull iluminizmin europian, ai e kishte mendjen te Padishahu. Keshtu ndodh edhe me pasardhesit e tij sot. U ka hyre aq thelle fondamentalizmi islamik saqe po tua shash turkun behesh keq me ta. Nuk ke ç'i ben. Jane mbeturina te pushtimit 5 shekullor, siç jane edhe fjalet, emrat, zakonet qe i kemi marre nga turqit. Derisa sa keto te ekzistojne, do te ekzistojne edhe xhonturqit shqiptare, qe per kryeqytet kulturor te tyrin nuk kane as Brukselin as Uashingtonin, por Stambollin dhe Teheranin.</strong></em></p>
Nuk kuptoj perse , per te
<p>Nuk kuptoj perse , per te motivuar qenien shqiptar, duhet sulmuar e perbuzur ,greku ,turku o latini.</p><p>Te jesh shqiptar nuk eshte merite, por rastesi,Te jesh i krishtere apo induiste , eshte zgjedhje.Eshte nje pjese ne ndergjegjen e njeriut, qe askush nuk mund ta kontrolloje se cilit Zot i lutesh,Kjo vlen edhe per popujt.Qe ne historine e shqiperise, feja islame ka patur nje rol " intelektual dhe patriotik" te paperfillshem , eshte e pa mohueshme.</p><p>Stacionet tona historike kane pasur protagoniste, ne pjesen me te madhe, te krishtere,kryesisht katolike.</p><p>Kush ka nje gjysh gjalle, ta pyese se ciles fe i perkiste stergjyshi i tij, dhe do merrte nje pjese te pergjigjes te asaj c'ka ishim, ose, te beje nje xhiro nder arbereshet e Italise.</p><p>Sic thosh nje fqinji im plak, (xha muharremi ) , myslimanet vetem mullirin e kafes kane shpikur , edhe atij i vune nje kryq qe te funksiononte. :)</p><p>Sa per mbiemrat ne shqiperi, familja ime nga vitet '20 deri tani, rezulton te kete nderruar tre mbiemra, per arsye te ditura e te paditura, dhe emri i atit behej mbiemer per te birin.Dhe emri a mbiemri nuk kane asnje lidhje me fene,Kjo ne te gjitha vendet shume rrefimesh , si Shqiperia, Siria, Amerika,Libani.Jane peshkop te krishtere ne Siri qe kane emra ne dukje myslimane. E fundit, osmanet, ishin PUSHTUES, jo Pushues.Dhe duke njohur talentin tone oportunist,ndyshimi i besimit fetar per taksa, karriere a frike nga dhuna, nuk i heq asnje presje faktit, se jemi nje popull apostat. </p><p> </p><p> </p><p> </p>
gingi, Cfare kuptimi ka te
gingi,
Cfare kuptimi ka te thuash 'pyet gjyshin te te thote cilet ishim'? per ta ditur se cili je ti, une te pyes ty, jo gjyshin tend. identiteti eshte sot dhe jo dje dhe sidomos eshte personal. Kur dikush ben ndonje krim, ne burg nuk futet gjyshi
sa per ate qe thoshte 'xha muharremi' (ndjese paste) se myslimanet kane shpikur vetem mullirin e kafese, atij mbase i falet, se do kete qene pa shkolle; po ti si djale i ri me emrin gingi do kesh mesuar pak ALGJEBER ne shkollen e fshatit, fjala vjen, dhe do te ta kete thene mesuesi se kjo fjale e ngaterruar eshte arabisht. po te them vetem kete shpikje, se kjo ende e ruan emrin origjinal, po ti si te duash, vazhdo pyet gjyshin dhe stergjyshin dhe xha muharremin, se ata i dine me mire punet
Di me shkrujt , por nuk di le
<p>Di me shkrujt , por nuk di le lexu. ;-) Te pyesin gjyshet sepse deshmite e te gjalleve jane me te besueshme se legjendat dhe hipotezat.Krimin dhe brugut me fal, por nuk e kuptova. Injoroj historine e algjebres, dhe nuk di sa ka lidhje me me arabet pre o post islamike.Batuta e mullirit eshte e vertete pore thene me shaka nga ana ime.</p><p>Kerkoj falje nese irritova arabo ndjeshmerine temde ,</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
Desha thjesht te te them se
Desha thjesht te te them se gjyshi dhe nipi jane dy persona te ndryshem. nese ben nje krim nipi, nuk fusin gjyshin ne burg, sidomos nese gjyshi ka kohe qe ka vdekur.
Sa i perket identitetit, pyeta gjyshin dhe me tha se ishte mysliman, por gjyshin e kishte te krishtere, kurse stergjyshin pagan. U hutova pak
Sa per historine e algjebres, vertet ti e injoron, por jo vetem ate.jami sigurte se nuk je selektiv ne padije
Pranoj se kam ndjeshmeri arabe te fshehta te cilat me preken here pas here, dhe fill sapo ato preken, une irrtohem dhe del fytyra ime e vertete si shqiptAr i fallsifikuar. Shyqyr qe del ndonjeri dhe me demaskon here pas here.
Meritoj denim me vdekje
Jam injorant, i
Jam injorant, i pergjegjshem,dhe njerezit nuk gjykohen per c'ka injorojne por per c'ka dine dhe SI e dine. Jo, s'ka denim me vdekje. Mjaftojne 20 ave Maria e shko ne paqe. Lol.
Dua ta falenderoj publicistin
<p>Dua ta falenderoj publicistin erudit,Piro Misha, per kete botim shume te vlefshem (ndoshta te pashoq)qe na ka sjelle,ne lidhje me shqiptaret gjate kohes otomane,por do t'i kerkoja te ndriconte sadopak me rolin e vlleheve(apo cobaneve) gjate kesaj periudhe.Meqenese i perndershmi Misha , na solli ne shqip B.Lewis(ku gojet e liga thone se e shperdoroi thjesht per fondet rreth tij) ,mendoj se dikush duhet t'i kishte sugjeruar(si hulmtues intelektual qe eshte) ,te na kishte sjelle edhe ne shqip JOHANN WİLHELM ZİNKEİSEN,qe pranohet nga te gjithe si historiani qe ka botuar veprat me te rendesishme per perandorine otomane,ku Ballkani dh shqiptaret kane nje vend te vecante.</p>
Këto çështje janë zgjidhur
<p>Këto çështje janë zgjidhur qysh me përpjekjet për të krijuar Shtetin Shqiptar, po jap një rast, At Gjergj Fishta tek "Lahuta e Malsis" ka shkruar këngë për Hodo Sokolin ( Hodo Beg Dervishi) i cili ishte myslyman, për Ali Pash Gucia i cili ishte myslyman dhe për Oso Kukën (Osman Bejtullah Kuka) i cili ishte ghithashtu myslyman. Por këto myslyman luftuan dhe vdiqën për kombin, Fishta që ishte intelektuali më i madh i kohës nuk ishte pre e paragjykimeve pasi ai e donte kombin dhe nuk i shihte me kaq imtësi ndarjet fetare. Po futëm përçarjen fetare mes shqiptarëve, do ishte gjë shumë e rezikshme pasi këti fylli nuk i ran të parët tonë që i njihnin mjaft mirë këto probleme e jo më ti bim ne. Në mbrojtjen e Ulqinit nga Malazezët, Turqit dhe Fuqitë e Mëdha luftuan Jakup Ferri ortodoks, Gjon Ded Luli katoli dhe Mehmet Shqpendi myslyman. Po të ishti trima ju që na shkruani për kombin dhe fen, trimnin tuaj do ta kishit treguar duke luftuar me UÇK-n në 98-99 në Kosov, 2001 në Maqedoni dhe në disa troje të tjera shqiptare, por ju ça bëni, rini nëpër forume duke thënë pralla me andralla.</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
Pol pot, Stadtmueller, me
<p>Pol pot, Stadtmueller, me gjithe respektin, eshte tejkaluar prej shume shume shume kohesh</p>
"Pranoj se kam ndjeshmeri
<p>"Pranoj se kam ndjeshmeri arabe te fshehta te cilat me preken here pas here, dhe fill sapo ato preken, une irrtohem dhe del fytyra ime e vertete si shqiptAr i fallsifikuar. Shyqyr qe del ndonjeri dhe me demaskon here pas here.</p><p>Meritoj denim me vdekje."</p><p>E thua shume bukur "<strong>A dini me lexu</strong>"!</p><p>Formula tradicionale arabe,kur dikush te vjen ne shtepi,eshte :"Ahlan wa sahlan,ahlan wa sahlan." -Shtepija ime eshte shtepija jote",qe ne e kemi trasformuar: "Rri si ne shtepine tende."</p><p>Athere kur ndikimet e psikologjise arabe do te shkulen nga mentaliteti jone dhe kur ne ndergjegjen tone te rrenjoset thelle qe NE jemi shqiptare,pamvaresishte nga besimi fetare qe trashegojme,athere ne do te bejme hapin vigan te te qenurit KOMB.</p><p>"Cdo kolektiv,grup,njerezish qe ka nje referim te perbashket te kultures dhe te tradites se vete historike,te zhvilluar ne nje territor gjeografikisht te percaktuar formon nje popull.Cdo popull ka te drejten te identifikohet si i tille.Cdo popull ka te drejten te afirmohet si komb."</p><p>Deklarata Universale e te drejtave kolektive te popujve.- Conseu.Barcelona 27/05/1990</p><p>Por fatkeqesia jone eshte se kemi brenda nesh nga ata qe e cilesojne veten e tyre si "musliman shqiptare",pavarsishte se ku ndodhen.</p><p>Ti i pyet per fene e ata te deklarojne se jane : musliman shqiptare dhe pastaj shtojne fjale ne gjuhen arabe ,qe per ne shqiptaret jane te pakuptueshme.Sipas meje ata nuk jane shqiptare ,por arab qe kane ngelur ne trojet tona.</p>
"Demokracia eshte ai sistem
<p>"Demokracia eshte ai sistem qe u jep te drejte te flasin budallenjve,dhe parasegjithash,te degjohen me vemendje." Masimo Bulegato.</p><p>Me vjen keq ,por asnje gje nuk ke kuptuar nga pergjigja ime,e cila ishte plotesishte ne mbeshtetje te shkrimit tend.</p><p>Pergjigja qe ke shkruar e demostron qarte ate qe ke shprehur ne shkrimin e pare:</p><p><strong>"Pranoj se kam ndjeshmeri arabe te fshehta te cilat me preken here pas here, dhe fill sapo ato preken, une irrtohem dhe del fytyra ime e vertete si shqiptAr i fallsifikuar. Shyqyr qe del ndonjeri dhe me demaskon here pas here.</strong></p><p><strong>Meritoj denim me vdekje."</strong></p><p>Keto fjale jane te tuat dhe autoironia e perdorur nga ana juaj eshte per t'u vleresuar.</p><p>Ajo qe une kam dashur te them,po te quaj me emrin tend ,<strong>A dini me lexu,</strong> eshte ajo qe kam shprehur:</p><p><strong>"kur ne ndergjegjen tone te rrenjoset thelle qe NE jemi shqiptare,pamvaresishte nga besimi fetare qe trashegojme,athere ne do te bejme hapin vigan te te qenurit KOMB."</strong></p><p>Ahlan wa sahlan perkthehet ne shqip : Shtepija ime eshte shtepija jote,dhe kjo eshte nje formule tradicionale arabe qe ka gjetur vend edhe ne popullin tone.Une personalisht mendoj qe : Shtepija ime eshte shtepija ime dhe kur miku te vije ne shtepine time ajo ngelet perseri e imja dhe miku do te respektohet ne shtepine time si mik dhe jo si zot.</p><p>Nese nuk te vjen keq,une jam shqiptare ,dhe fjalet e perdorura nga ana juaj <strong>muhaxhir</strong> e <strong>ymer</strong> nuk i kuptoje,prandaj ne se je shqiptare,fol shqip.</p>
Add new comment